kujenta
Forelsket i forumet
Jeg kjøpte mitt på iherb.com. men om en ikke vil vente på posten tror jeg en finner dem på helsekosten.tester etter EL, men tenkte å begynne med bidronning og wild jam neste PP, hvor får man kjøpt det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte mitt på iherb.com. men om en ikke vil vente på posten tror jeg en finner dem på helsekosten.tester etter EL, men tenkte å begynne med bidronning og wild jam neste PP, hvor får man kjøpt det?
Har ikkje testa for EL før, skal denne gangendere som e litt meir erfaren på det, Korti regner en 1dpo fra? Dagen etter negativ? Eller samme dag som negativ? *litt forvirret*
okei, takkJeg kjøpte mitt på iherb.com. men om en ikke vil vente på posten tror jeg en finner dem på helsekosten.
okei, takkDet får du kjøpt på helsekostbutikker![]()
TakkDagen etter negativ test er 1 dpo![]()
Samme herJeg har startet i dag![]()
Samme herlitt usikker siden det er første måned etter MA, så greit å teste tidlig så jeg ikke misser gullegget
![]()
Ja, fant det ikke MA , men nå er jakten igang på nyttJa gullegget må du få med deg vet duKrysser fingrene for at du får en ny spire nå
![]()
Cd 11 og nå nærmer el segStartet med grapefruktjuice i går, så blir spennende å se nå om jeg merker noe forskjell på el
Skal ha babyshower for ei vennine i dag, så håper at kaken jeg lagde til henne i går faller i smak
![]()
Lykke til!Cd 11 og nå nærmer el segStartet med grapefruktjuice i går, så blir spennende å se nå om jeg merker noe forskjell på el
Skal ha babyshower for ei vennine i dag, så håper at kaken jeg lagde til henne i går faller i smak
![]()
Er det første pp du skal drikke grapefruktjuice? Jeg tenkte også å prøve det denne pp'en![]()