Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er første pp jeg prøver det jaSmaken er ikke så altfor god, men minner litt om appelsin juice
Husk å start et par dager før forventet el
![]()
Ja, har lest litt om at det ikke smaker så godt. Aldri smakt før, så blir spennendeom syklusen har stabilisert seg igjen denne gangen, så er el på fredag. Tenkte å begynne å drikke på mandag
![]()
Ja det jeg har lest også, så var veeeldig skeptiskMen var ikke så altfor ille, får det ned hvertfall
Og jeg er kresen!
![]()
Haha. Ja, jeg er superkresen selv så;p får i verstefall holde for nesa og svelge;p
HehehHvis du liker appelsin juice, så skal det nok gå greit
Var ikke så altfor stor forskjell på smaken der
![]()
Cd 11, og jeg lurer på om el har vært i dag :O Tatt 2 el tester i dag, og betyyyydelig stor forskjell på dem :S
Hvor lange sykluser har du vanligvis da? Får håpe dere har vært føre var og lagt inn aksjer allerede da![]()
Hehe.. denne hadde jeg ikke lest!! TakkHehehe, jeg elsker fortsatt profilbildet ditt kujenta![]()
Hei. Jeg må flytte hit jeg. Vet ikke IKM enda, kan sette meg opp på 26. mars.PP 19.
Jeg temper, så jeg vet det mer nøyaktig når EL har vært. Bruker dobbel Letrozol denne syklusen, og det har jeg ikke gjort før, så jeg vet ikke hvilken effekt det har på EL.
Skal bruke Lutinus etter EL, og Albyl-E om jeg får positiv test. Bruker også prednisolon nå. Jeg har hatt fem aborter, så da har vi fått en del hjelpemidler. Det har ikke hjulpet hittil, så vi står i kø for IVF nå. Vi prøver på førstemann.
Da er du på lista, så endrer vi bare om nødvendig senereMasse lykke til. Krysser fingrene for at det klaffer skikkelig for deg denne pp'en!
![]()
Om dong quaien gjør jobben sin denne gangen, blir ikm ca 29pp11
Vil du sette meg opp?![]()