Ser streken! Gratulerer!Er det mulig? Jeg som akkurat hadde «godtatt» at TR kom snart..gikk en tur nettopp og fikk litt lignende bekkensmerter. Gikk inn og tok en test. Kan nesten skimte en svaaak strek?? Skjelver...Noen som ser?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken! Gratulerer!Er det mulig? Jeg som akkurat hadde «godtatt» at TR kom snart..gikk en tur nettopp og fikk litt lignende bekkensmerter. Gikk inn og tok en test. Kan nesten skimte en svaaak strek?? Skjelver...Noen som ser?

Er det en liten strek jeg skimter der?!10DPO i dag
Er det mulig? Jeg som akkurat hadde «godtatt» at TR kom snart..gikk en tur nettopp og fikk litt lignende bekkensmerter. Gikk inn og tok en test. Kan nesten skimte en svaaak strek?? Skjelver...Noen som ser?

Det er antydning til strek, men kan godt bare være skyggestrek. Den vises såvidt på bilde, men tror ikke den vil syntes når det blir lastet opp her.Blir kvalm om jeg ikke spiser innen halvtime etter å ha stått opp, husker det var tilsvarende sist. Men så tidlig? Noen som kjenner seg igjen?8 eller 9 dpo
Ja det kan duSkal jeg sette deg på gravid?![]()
HurraEr det mulig? Jeg som akkurat hadde «godtatt» at TR kom snart..gikk en tur nettopp og fikk litt lignende bekkensmerter. Gikk inn og tok en test. Kan nesten skimte en svaaak strek?? Skjelver...Noen som ser?
Er det mulig? Jeg som akkurat hadde «godtatt» at TR kom snart..gikk en tur nettopp og fikk litt lignende bekkensmerter. Gikk inn og tok en test. Kan nesten skimte en svaaak strek?? Skjelver...Noen som ser?

Syns jeg kan skimte en strek her, men redd det bare er mine øyne som så gjerne vil se en streknoen her som ser noe? Og noen som kunne fått bilde mitt over i negativ?
![]()
Det er noe derSyns jeg kan skimte en strek her, men redd det bare er mine øyne som så gjerne vil se en streknoen her som ser noe? Og noen som kunne fått bilde mitt over i negativ?
![]()
Her er din i negativ, og jeg syns jeg ser noe der ja![]()
blir ekstra gira når andre sier at de syns de ser noe 
Det kan du. Er vel en sjans for kjemisk, når jeg tester så tidlig men. Får ta sjansen og håpeSkal jeg sette deg på gravid?![]()

Det er noe der![]()
Jeg vil se9DPO! Jeg har egentlig ikke hatt noen testetrang, utrolig nok, men allikevel tok jeg en test i dagDet er antydning til strek, men kan godt bare være skyggestrek. Den vises såvidt på bilde, men tror ikke den vil syntes når det blir lastet opp her.