♡ IKM UKE 1 ♡

Hei, her trenger jeg virkelig litt hjel :eek:

har testen 3 dager med clearblue advanced. Dag 1 og 2 var blank runding, dag 3 i dag og jeg får fast smilefjes. Forventer ut fra kalkulering ikke EL før på mandag. Er i dag CD11. har også noen billigtester jeg ikke kjenner til som også ble veldig mye sterkere en i går, men er den positiv?

Hva skal jeg tenke nå i forhold til EL?

Legger med bilde av gårsdagens ettermiddag strimletest og dagens CB og Strimletest.
 

Vedlegg

  • 205952B3-39F8-49BE-A80C-BD199AEB16C6.jpeg
    205952B3-39F8-49BE-A80C-BD199AEB16C6.jpeg
    21 KB · Visninger: 78
  • BAEF83F5-F3FB-47FE-B6A7-F5FDA64AE7D6.jpeg
    BAEF83F5-F3FB-47FE-B6A7-F5FDA64AE7D6.jpeg
    12,6 KB · Visninger: 76
Hei, her trenger jeg virkelig litt hjel :eek:

har testen 3 dager med clearblue advanced. Dag 1 og 2 var blank runding, dag 3 i dag og jeg får fast smilefjes. Forventer ut fra kalkulering ikke EL før på mandag. Er i dag CD11. har også noen billigtester jeg ikke kjenner til som også ble veldig mye sterkere en i går, men er den positiv?

Hva skal jeg tenke nå i forhold til EL?

Legger med bilde av gårsdagens ettermiddag strimletest og dagens CB og Strimletest.
Ta ut den digitale å se hvordan teststreken er der❤️ Da har du nok eggløsning om litt ❤️
 
Eggløsningstestene forteller meg ingenting, men både i går og i dag hadde jeg en liten blødning med friskt blod. Hmm Hadde tilsvarende forrige pp også faktisk. Kan det være eggløsningsblødning tro?
 
Dere som bruker EL test? Når pleier dere å gjøre der? De testene jeg bruker står det at man ikke bør bruke den første urinen på morgenen og ikke drikke de siste to timene + ikke tisse på 4t. Det passer jo aldri inn i det jeg skal gjøre.. :p
 
Dere som bruker EL test? Når pleier dere å gjøre der? De testene jeg bruker står det at man ikke bør bruke den første urinen på morgenen og ikke drikke de siste to timene + ikke tisse på 4t. Det passer jo aldri inn i det jeg skal gjøre.. :p
Er sånn med alle el tester! Passer aldri:hilarious: jeg drikker hele tiden! :hilarious:
 
EL testene er fortsatt sykt svake! Tid skal EL komme :( vandt til å få positive CD11/12. Og nå er jeg på CD13 og de er ikke i nærheten engang. Mannen drar på jobb tirsdags morgen og skal være borte til torsdagskveld. Typisk om jeg får EL onsdag. Men om vi har sex mandag kveld, burde vel de ligge og vente på egget om EL er onsdag?
 
Venter fortsatt på el-tester i posten, og forventer egentlig ikke el før på onsdag, men nå har jeg hatt antydning til el-slim i helga + typiske murringer jeg bruker å ha, og puppene er blitt litt ømme nå... skjønner ikke, bruker ikke å få ømme pupper før noen dager etter el :) har dere opplevd ømme pupper før el? Spørs at el har kommet tidligere denne syklusen da :rolleyes: rare greier
 
EL testene er fortsatt sykt svake! Tid skal EL komme :( vandt til å få positive CD11/12. Og nå er jeg på CD13 og de er ikke i nærheten engang. Mannen drar på jobb tirsdags morgen og skal være borte til torsdagskveld. Typisk om jeg får EL onsdag. Men om vi har sex mandag kveld, burde vel de ligge og vente på egget om EL er onsdag?

Merker du noe tegn da? El-slim eller noe?
 
Forvirret.. CD14 og CB Advanced gir fortsatt blinkende smilefjes mens strimmeltest er positiv i følge Glow scanner.. hva skal man da tro? Er denne strimmelen positiv i deres øyne? Har hatt maaasse EL-slim fra lørdag til søndag.
 

Vedlegg

  • B3AD5198-3A06-4B25-8DF2-7C9C1F3B2AC4.jpeg
    B3AD5198-3A06-4B25-8DF2-7C9C1F3B2AC4.jpeg
    16,9 KB · Visninger: 58
Forvirret.. CD14 og CB Advanced gir fortsatt blinkende smilefjes mens strimmeltest er positiv i følge Glow scanner.. hva skal man da tro? Er denne strimmelen positiv i deres øyne? Har hatt maaasse EL-slim fra lørdag til søndag.
Ville sagt den kontrollstreken ser litt sterkere ut enda, og at 100% positiv vil være like rundt hjørnet? Men skulle fortsatt tro at CB Advanced skulle gi deg fast smil grunnet økningen?
Kan du ha gått glipp av økningen på CB, eller startet du for lenge siden ?
 
Back
Topp