♡ IKM UKE 1 ♡

Ville sagt den kontrollstreken ser litt sterkere ut enda, og at 100% positiv vil være like rundt hjørnet? Men skulle fortsatt tro at CB Advanced skulle gi deg fast smil grunnet økningen?
Kan du ha gått glipp av økningen på CB, eller startet du for lenge siden ?

Startet testingen på CD9. Da fikk jeg blank. Fikk første blinkende smiley dagen etterpå (CD10). Så nå har jeg fått blinkende smiley i 5 dager. De foregående syklusene har jeg fått fast smiley på CD12 og CD13. Men denne syklusen er jeg uansett mer positiv pga det er første gang jeg har sett masse EL-slim etter SA’en. Så hva skal man tro? Er det like om hjørne? :confused013 har nemlig ikke flere testpinner til digitale og kjipt å kjøpe helt ny pakke til 500 kr nå.
 
Startet testingen på CD9. Da fikk jeg blank. Fikk første blinkende smiley dagen etterpå (CD10). Så nå har jeg fått blinkende smiley i 5 dager. De foregående syklusene har jeg fått fast smiley på CD12 og CD13. Men denne syklusen er jeg uansett mer positiv pga det er første gang jeg har sett masse EL-slim etter SA’en. Så hva skal man tro? Er det like om hjørne? :confused013 har nemlig ikke flere testpinner til digitale og kjipt å kjøpe helt ny pakke til 500 kr nå.
Da ville jeg fortsatt med Babyplan sine tester og gjerne testen minst to ganger per dag for å se økning/nedgang på testene. Hadde ikke kjøpt nye testpinner for det. Den kan godt bli positiv på ettermiddagen/kveld med en nesten positiv på morningen. Legger ved en test jeg hadde på EL babyplan som jeg tolket som positiv, føler den er hakket sterkere en kontrollstreken. det skal sies at jeg ingen ekspert.. jeg hadde også stolt på kroppen og den har vist tegn som EL slim og kjørt på et par dager til for å være sikker. Trolig er nok EL Rett rundt hjørnet, innen noen få dager. Kanskje noen andre som vil dele sine tanker også?

Har testet med noen andre tester denne gangen: legger ved disse også. Her ser du ikke fult positiv test morning 14/12, men positiv kveld 14/12.
 

Vedlegg

  • 8DF5910A-BE00-4FBE-B1D8-DB662C696911.png
    8DF5910A-BE00-4FBE-B1D8-DB662C696911.png
    80,3 KB · Visninger: 71
  • E8DCC3EB-A8B9-4167-85C1-FA99CF028E7F.jpeg
    E8DCC3EB-A8B9-4167-85C1-FA99CF028E7F.jpeg
    14,7 KB · Visninger: 75
Jeg fikk fast smiley i morges,blinkende i går, men allerede i dag rundt 10:00 har utfloden rukket å endre seg til mer hvitaktig...beklager detaljer...skal ikke dette skje før etter eggløsning? Og når man får fast smiley kommer jo eggløsningen i løpet av 24 timer :bored: mulig jeg allerede i går ettermiddag hadde fast smiley (kan hende det var for utvannet urin i går) og eggløsningen kanskje skjedde i dag, men trodde ikke endringen i utflod skjedde så fort?:D jaja vi la inn aksjer natt til søndag så får se...mulig det er for sent nå, men skal legge inn noen ekstra i dag uansett :shy:
 
Forvirret.. CD14 og CB Advanced gir fortsatt blinkende smilefjes mens strimmeltest er positiv i følge Glow scanner.. hva skal man da tro? Er denne strimmelen positiv i deres øyne? Har hatt maaasse EL-slim fra lørdag til søndag.
For meg så ser det ikke helt positiv ut ennå
 
Merker eggløsningssmertene i dag! Spent om jeg får eggløsning tross SA for to uker siden :facepalm: ganske sterk test i sted! Men ikke positiv så håper på positiv i løpet av kvelden:joyful:
 
Dere som bruker EL test? Når pleier dere å gjøre der? De testene jeg bruker står det at man ikke bør bruke den første urinen på morgenen og ikke drikke de siste to timene + ikke tisse på 4t. Det passer jo aldri inn i det jeg skal gjøre.. :p

Oj, dette var ny informasjon for meg. Pleier stort sett å ta de på morgenen.. o_O Hva er grunnen til det?
 
Oj, dette var ny informasjon for meg. Pleier stort sett å ta de på morgenen.. o_O Hva er grunnen til det?
Tror det er fordi LH verdiene er høyest da.. Står også at man ikke burde bruke den første morgenurinen, men det aner jeg ikke hvorfor..hehe. Men funker det for deg så er det nok bare å fortsette på det tidspunktet du pleier :)
 
Merker eggløsningssmertene i dag! Spent om jeg får eggløsning tross SA for to uker siden :facepalm: ganske sterk test i sted! Men ikke positiv så håper på positiv i løpet av kvelden:joyful:
Heldig! Da er den nok positiv i kveld :D Testene mine er fortsatt svake.. lurer på hvor lang denne syklusen blir.. vandt til så korte! :O :p
 
Nå regnes den vel som positiv? Er så dårlig på tolkning av streker, men nå ser teststreken sterkere ut enn kontrollstreken i mine øyne
 

Vedlegg

  • AB1E3E21-12D3-4B60-A97F-3832A132BE8A.jpeg
    AB1E3E21-12D3-4B60-A97F-3832A132BE8A.jpeg
    19,4 KB · Visninger: 64
Da ville jeg fortsatt med Babyplan sine tester og gjerne testen minst to ganger per dag for å se økning/nedgang på testene. Hadde ikke kjøpt nye testpinner for det. Den kan godt bli positiv på ettermiddagen/kveld med en nesten positiv på morningen. Legger ved en test jeg hadde på EL babyplan som jeg tolket som positiv, føler den er hakket sterkere en kontrollstreken. det skal sies at jeg ingen ekspert.. jeg hadde også stolt på kroppen og den har vist tegn som EL slim og kjørt på et par dager til for å være sikker. Trolig er nok EL Rett rundt hjørnet, innen noen få dager. Kanskje noen andre som vil dele sine tanker også?

Har testet med noen andre tester denne gangen: legger ved disse også. Her ser du ikke fult positiv test morning 14/12, men positiv kveld 14/12.

Takk for svar! Tror den er positiv nå :happy:
 

Vedlegg

  • B15A3329-0014-4154-8B23-E3D39C40AA08.jpeg
    B15A3329-0014-4154-8B23-E3D39C40AA08.jpeg
    19,4 KB · Visninger: 53
Heldig! Da er den nok positiv i kveld :D Testene mine er fortsatt svake.. lurer på hvor lang denne syklusen blir.. vandt til så korte! :O :p
Nja :) jeg tror kanskje den kan være en dag forsinket for Flo sier el i morgen. Men jeg pleier å merke el smertene to tre dager før! Å er første dagen med smerter i dag :) tar en ny test i kveldingen så ser vi :) blir glad om den hele tatt blir positiv. Hadde en tidlig abort nå så kan vel regne den som et litt forsinket mens:p håper du får positiv snart :)
 
Merker eggløsningssmertene i dag! Spent om jeg får eggløsning tross SA for to uker siden :facepalm: ganske sterk test i sted! Men ikke positiv så håper på positiv i løpet av kvelden:joyful:
Jeg hadde selv mye el-slim og el-smerter i helga, men tempen har ikke steget, så ser ikke ut til at kroppen klarte å slippe noe egg:sorry: To uker siden SA her også. Håper på el nå hos deg:happy:
 
Jeg hadde selv mye el-slim og el-smerter i helga, men tempen har ikke steget, så ser ikke ut til at kroppen klarte å slippe noe egg:sorry: To uker siden SA her også. Håper på el nå hos deg:happy:
Kan hende el bare er litt forsinket? Håper det klaffer for oss begge snart igjen ❤️
 
Jeg fikk fast smiley i morges,blinkende i går, men allerede i dag rundt 10:00 har utfloden rukket å endre seg til mer hvitaktig...beklager detaljer...skal ikke dette skje før etter eggløsning? Og når man får fast smiley kommer jo eggløsningen i løpet av 24 timer :bored: mulig jeg allerede i går ettermiddag hadde fast smiley (kan hende det var for utvannet urin i går) og eggløsningen kanskje skjedde i dag, men trodde ikke endringen i utflod skjedde så fort?:D jaja vi la inn aksjer natt til søndag så får se...mulig det er for sent nå, men skal legge inn noen ekstra i dag uansett :shy:
Jeg har notert denne mnd, hos meg var det følgende:
Litt slim CD 9, slim CD 10 og 11, så kom fast smil og positiv strimletest CD 11. CD 12 ingenting. Trolig hatt eggløsning kveld CD12/natt til CD13. Hiver med bilde av testene som viser. Det vil si det var likt hos meg.
 

Vedlegg

  • 137AAEE0-CE5E-41AF-BEED-7DE122D5A429.jpeg
    137AAEE0-CE5E-41AF-BEED-7DE122D5A429.jpeg
    14,7 KB · Visninger: 51
Jeg har notert denne mnd, hos meg var det følgende:
Litt slim CD 9, slim CD 10 og 11, så kom fast smil og positiv strimletest CD 11. CD 12 ingenting. Trolig hatt eggløsning kveld CD12/natt til CD13. Hiver med bilde av testene som viser. Det vil si det var likt hos meg.
Okei, da er det iallefall ikke noe unormalt kanskje :) Jeg er nå på CD 16,bruker få eggløsning mellom CD 15-17. I følge appen har jeg egentlig eggløsning i morgen. Tror kanskje jeg begynte LH toppen kvelden CD15. Får håpe det sitter denne gangen :angelic:
 
Oj, dette var ny informasjon for meg. Pleier stort sett å ta de på morgenen.. o_O Hva er grunnen til det?
Det sies at eggløsning skjer på ettermiddag/kveld som oftest. Selv har jeg kun fått positive testet når jeg testet kveldene (negativt på morgen). Fikk positiv på morgen denne gangen, men tror jeg hadde toppen kvelden før :) men dette tror jeg også er veldig individuelt!
 
Back
Topp