Skulle ikke sitere ditt innlegg! Men ble nå sånnHopper inn her etter at TR ga seg i går. Plages med med uregelmessige sykluser (38-100+ dager) etter prevensjonsslutt i januar i år, så er usikker på både EL og IKM. Men uke 1 er mest sannsynlig hittil hvertfallHeldigvis er sykluslengden sakte men sikkert på vei ned.
tiomamma - 26 - PP5 - B2 - EL ?? - IKM uke 1
Skal teste etter EL med monitor, forrige på fikk jeg ingen utslag så nå er jeg *spent* på denne pp![]()
beklager
. Det er litt samme med de som sier til meg «men du kan iallefall bli gravid da...». Ja, men har jeg barn enda? NEI! 
Skal vi orke en ny runde sammen da..?
Skikkelig rævva med prøving altså. Alt var sååå mye bedre da den jækla staven var i armen faktisk!
Nesten så jeg vurderer å gå på prevensjon igjen
Neida,joda,neida...men ja. Babyønsket blir bare sterkere og sterkere for hver bidige syklus det ikke går.

vi har prøvd et halvt år også plutselig klaffet det også mistet vi det med en gang nesten
vi vil bare bli gravide igjen så fort som mulig
Vanskelig å vurdere hvilken PP jeg er i, men tenker PP2 siden dette blir andre periode etter vi bestemte oss for å prøve på «ordentlig».
Har prøvd så lenge, så å misse en hel PP pga det er uaktuelt
Dersom det ikke klaffer før året er omme, så skal sambo sjekke ståa på sine bidrag på nyåret. Da har vi prøvd i 1 år
Og så får jeg henvisning til GU etter det.