♡ Drømmen vår ♡

Skjønner, da håper jeg du får lang nedregylerong eller femar sånn at du kan planlegge.

Får du vite det på forsamtale eller før? Femar, har du det hjemme eller må du ha ny resept?

Skjønner, da håper jeg du får lang nedregylerong eller femar sånn at du kan planlegge.

Får du vite det på forsamtale eller før? Femar, har du det hjemme eller må du ha ny resept?

Ikke mer på resept. Jeg har vel bare fem tabletter igjen hjemme. Det tenkte jeg egentlig å ta nå i slutten av april/begynnelsen av mai.

Jeg skal høre med dem på forsamtale og eventuelt legene på Ullevål som har behandlet endo'en, i forhold til nedregulering. Jeg skal også høre om femar på forsamtale. Må jo eventuelt ordne ny resept.

Bra.

På tide ting går deres vei i papierotet nå!

Ja, men egentlig følte jeg meg trygg på at dette skulle gå i orden. Sekretæren var veldig hyggelig på fredag og, og hørtes ut som en som ordner opp. Heldigvis. Ikke at sædprøve er så utrolig vanskelig, men veldig kjekt å slippe logistikken. :)

Fryktelig kvalm og mye vondt i magen i dag. Sjekket nå, og nå er tappen åpen. Da håper jeg at jeg snart er ferdig med EL-plagene. Merket at når jeg kjente åpen tapp så kommer tanken om å legge inn aksjer. Det skal jeg ikke gjøre. :)

Er det for tidlig enda?

Her i huset er det aksjer for harde livet, ingen skal si si ikke mannen forsøker...

Er det for tidlig enda?

Her i huset er det aksjer for harde livet, ingen skal si si ikke mannen forsøker...

Ja, vente en måned med å prøve. Jeg tok vaksine rett før påske, så det er for tidlig. Veldig liten risiko for fosterskader, men ingen grunn til å ta den ekstra risikoen slik jeg ser det. Og egentlig er jeg redd for at det kanskje har vært en effekt på egget som har vært under modning de siste dagene/ukene, så tror jeg uansett ville ha ventet til neste EL selv om det eventuelt var gått akkurat en måned til egget løsnet.

Det er bra dere får lagt inn aksjer! :D Jeg ble litt engstelig når du begynte å hinte til sykdom.

Syke er vi, sånn litt, men mannen viser en innsatsvilje som er stor

Syke er vi, sånn litt, men mannen viser en innsatsvilje som er stor

Ja, det var jeg ble glad for. Selv om jeg også håper dere snart er helt friske alle sammen da.

Knall å høre at det kan virke som EL er på vei :D Det er skikkelig bakvendt å prøve å kartlegge EL uten å få legge inn aksjer. Hehe :P

Knall å høre at det kan virke som EL er på vei :D Det er skikkelig bakvendt å prøve å kartlegge EL uten å få legge inn aksjer. Hehe :P

Ja. Kondomer og EL-symptomer er fryktelig rar kombinasjon. :rolleyes:

Syklusnr 20, pause, CD 20/1 dpo?

Jeg lurer på om jeg er dpo. Litt usikker, for det har vært lite fruktbar utflod den runden her. Og tappen var bare åpen en liten stund i går ettermiddag kan det virke som.

Dersom jeg er 1 dpo så er KM 26. april.

Mens jeg også tror jeg er 1 dpo, med ikm 29.4

Back
Topp