Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mer dill, bare vente da.
Særlig i den prosessen du skal igang med.Ja, venting. Vi må være gode på det.
Dagbøker er ikke rett sted å lure på slikt.Hei![]()
Jeg er helt ny her. Og usikker på hvilket forum jeg skal skrive i.
Jeg og samboer har vært prøvere i over 2 år no.
Har vi rett på utredning?
Særlig i den prosessen du skal igang med.
Jeg har aldri vært der, men jeg har lest om og fulgt noen gjennom det fra sidelinjen, siden jeg har vært opptatt av alt slikt i mange år.Ja. Jeg begynner å ane det...
Jeg har aldri vært der, men jeg har lest om og fulgt noen gjennom det fra sidelinjen, siden jeg har vært opptatt av alt slikt i mange år.
Jeg debuterte som prøver i 2005...
Så uten å vite noe personlig om ivf, så vet jeg en god del om det du skal gjennom
Om jeg får starte året med en januarspire gjenstår å se.
Vente, vente, håpe, vente. Det er vanskelig å vite hva man skal bruke energien på. Det er godt å tørre å håpe litt innimellomJeg håper for deg! Veldig!
Tusen takk <3Jeg kommer til å håpe under forsøk, det må jeg nok for å orke alle hormonene. Så får jeg heller takle nedturene en etter en eventuelt.
Men nå er det litt vanskelig å vite hva jeg skal håpe på. Det må jo bli litt håp hver runde med hjemmeprøving og. For å få tiden til å gå, men så håper jeg litt på lang nedregulering. Da blir det kanskje ikke noe særlig hjemmeprøving.
Håper tr snart kommer til deg, så du kan prøve letrozol. Jeg heier veldig på at du får en liten vårskatt neste år, uten IVF!![]()
Takk, snupp! ♡ Håper i det lengste på Letrozolspire hos deg også!Jeg håper for dere begge, for hva nå enn som kommer i hvilken rekkefølge.
Letrozol for Enkefalos, helt klart.
Og enten lang nedregulering eller noe letrozol for lykkeliten
Jeg håper for dere begge, for hva nå enn som kommer i hvilken rekkefølge.
Letrozol for Enkefalos, helt klart.
Og enten lang nedregulering eller noe letrozol for lykkeliten
Dere er bedreDu er god. ♡
For min del har tiden gått veldig mye raskere etter at jeg sluttet å håpe hver måned. Det har vært en befrielse! Bare noe så banalt som å ta et glass vin uten å tenke over hvor jeg er i syklusen. Så det trenger ikke å bli ille om dere ikke kan prøve fram til IVF-oppstartJeg kommer til å håpe under forsøk, det må jeg nok for å orke alle hormonene. Så får jeg heller takle nedturene en etter en eventuelt.
Men nå er det litt vanskelig å vite hva jeg skal håpe på. Det må jo bli litt håp hver runde med hjemmeprøving og. For å få tiden til å gå, men så håper jeg litt på lang nedregulering. Da blir det kanskje ikke noe særlig hjemmeprøving.
Håper tr snart kommer til deg, så du kan prøve letrozol. Jeg heier veldig på at du får en liten vårskatt neste år, uten IVF!![]()
For min del har tiden gått veldig mye raskere etter at jeg sluttet å håpe hver måned. Det har vært en befrielse! Bare noe så banalt som å ta et glass vin uten å tenke over hvor jeg er i syklusen. Så det trenger ikke å bli ille om dere ikke kan prøve fram til IVF-oppstart![]()
Nå når jeg skal i gang med IVF er jeg veldig usikker på hvor mye jeg skal tillate meg å håpe. Jeg klarer ikke å se for meg at jeg skal bli gravid, tar det nok mer steg for steg og håper alt går bra underveis. Men når jeg forhåpentligvis blir ruger blir det sikkert annerledes.