Jeg påvirkes av hormoner uten baby jeg også, ja, så jeg tror ikke på at disse greiene betyr noe annet enn at det er progesteron i kroppen.
Jeg håper nå at din kropp er i ferd med å bli påvirket av hcg etter hvert nå også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg påvirkes av hormoner uten baby jeg også, ja, så jeg tror ikke på at disse greiene betyr noe annet enn at det er progesteron i kroppen.
Hadde ikke gjort noe, det skal din også etterhvert
Det var det da, men det er verd det om det blir baby!
Siste dag av pause er bra.
Skjønner den, altså, og snart er det jo mai
Eller, er det eviglenge til, forresten? Jeg holder jo pusten til....dagen etter din forsamtale...
EEEEEEEgentlig, så holder jeg pusten til jeg får se at den lever. Tross alt, husk at jeg FORVENTER å blø. Jeg har ikke hatt et svangerskap uten.
Bare litt blod bekymret meg ikke sånn veldig sist. Mer og mer bekymret meg.
Og fastlegen kunne ikke annet gjøre enn å ta blodprøve. Det var jo for tidlig for ul, så ingen vits i å sende meg videre.
Så godt at du snart er ferdig med pausen. Selv om jeg forstår at du ikke har så stort håp om at dere får det til på egen hånd, så krysser jeg litt forsiktig for det, jeg da. Vi kan jo ikke komme for langt etter Sara!![]()
Ja.. Hadde det bare vært så enkelt..Nei, det er nettopp det. Kan jo ikke bli på FS uten Sara!!! Vi får se til å bli smelt på tjukka ja.
Ja.. Hadde det bare vært så enkelt..![]()
Aaaaah, er det SÅNN man gjør det?? Da er det jo ikke rart det ikke har gått til nå..Ja? Er det ikke så enkelt altså? Det er jo bare å ha sex når man har lyst og så må man absolutt ikke stresse med det, for da skjer det ikke.....