♡ Drømmen vår ♡

PP 19, 9 dpo

Det er altfor tidlig å gi opp enda. Det er fortsatt "spennende" to dager til. Jeg bare klarer ikke å holde humøret oppe. Jeg har utsatt tanken på prøvepausen som nærmer seg, og nå er det like før. Og det er meget mulig vi har få egenforsøk igjen før IVF nå. Neste EL vi kan prøve på blir sikkert rundt 10. mai. Da håper jeg egentlig at vi har fått brev om tidspunkt for forsamtale.

Jeg har mye endosmerter og klarer ikke å legge vekk tanken om at jeg kanskje trenger en operasjon til. Legen sa at vi måtte vurdere det etter at jeg er i gang med IVF forsøk.

Jeg trenger egentlig nå å vite om det er håp eller ikke for 2015, for det er faktisk enklere nå for tiden når jeg har gitt litt opp. Altså, syklusen frem til 7-11 dpo. Disse dagene her derimot er bare et langt mareritt. Og det hadde ikke hjulpet å prøve å la være å teste. Jeg klarer ikke det.

Egentlig litt syte-innlegg. Jeg er bare litt deppa. Merket det veldig i går og i dag.

Synd du er deppa idag, men husk at i morgen er en ny dag og ny dag for testen ❤️ det blir snart, har alle fingre krysset for deg!

Klem til deg❤️ Jeg gleder meg til du har fått brev fra Ullevål/Riksen og får noen datoer å forholde deg til. For meg ble ihvertfall livet lysere når jeg følte at vi var i gang, at det skjedde noe. Krysser fingrene for samtale før sommerferien!

Synd du er deppa idag, men husk at i morgen er en ny dag og ny dag for testen ❤️ det blir snart, har alle fingre krysset for deg!

Jeg skulle ønske i morgen var 16 dpo, sånn at jeg enten hadde tydelig positiv test eller i gang med pause-syklusen. Jeg er skikkelig lei nå. Det er vel bare sånn det er. Takk for at du heier. ♥

Klem til deg❤️ Jeg gleder meg til du har fått brev fra Ullevål/Riksen og får noen datoer å forholde deg til. For meg ble ihvertfall livet lysere når jeg følte at vi var i gang, at det skjedde noe. Krysser fingrene for samtale før sommerferien!

Jeg gleder meg til å få brev med dato ja, jeg håper at brevet kommer med dato før sommeren. :) Det blir bra. Takk for klemmen! ♡

Sender deg en stooor klem! Jeg håper virkelig virkelig at det dukker opp en strek i morgen eller dagen etter selv om endosmertene er her. Og i motsatt fall, forstår jeg, som du vet, veldig godt tankene dine om prøvepause. Og å vente de siste dpo-dagene hvor man uansett er ganske sikker på at det ikke har gått, men at det bare er TR som bruker tid på å komme. Du er så flink til å tenke positivt og holde humøret oppe ellers, så det må være lov for deg også å syte og klage litt en gang i blant <3 Krysser fortsatt fingrene for at du ikke trenger å tenke på prøvepause helt enda!!

De siste dpo dagene, da man vet at mensen kommer, den bare lar vente på seg, det er vel noe av de kjipeste dagene i hele syklusen tror jeg.

De håper jeg Lykkeliten dropper denne gangen, og heller får de første dagene som nygravert i stedet. Det er langt bedre. Kvalmere, men det tåler hun. Nemlig.

Sender deg en stooor klem! Jeg håper virkelig virkelig at det dukker opp en strek i morgen eller dagen etter selv om endosmertene er her. Og i motsatt fall, forstår jeg, som du vet, veldig godt tankene dine om prøvepause. Og å vente de siste dpo-dagene hvor man uansett er ganske sikker på at det ikke har gått, men at det bare er TR som bruker tid på å komme. Du er så flink til å tenke positivt og holde humøret oppe ellers, så det må være lov for deg også å syte og klage litt en gang i blant <3 Krysser fortsatt fingrene for at du ikke trenger å tenke på prøvepause helt enda!!

Tusen takk for en veldig hyggelig melding. Jeg er bare litt deppa og sur og lei nå kjenner jeg. Vi får se om det dukker opp noe på testen før jeg gir opp. Takk for at du heier. ♥

De siste dpo dagene, da man vet at mensen kommer, den bare lar vente på seg, det er vel noe av de kjipeste dagene i hele syklusen tror jeg.

De håper jeg Lykkeliten dropper denne gangen, og heller får de første dagene som nygravert i stedet. Det er langt bedre. Kvalmere, men det tåler hun. Nemlig.

Ja, det er dritkjipt fra 12-16 dpo. :( Denne gangen tror jeg ikke det blir like kjipt, for nå må jeg uansett bare vente til etter vaksinen er godt ute av kroppen.

Om jeg får dobbel strek skal jeg klare kvalmen ja!!!! ♡ Selv om jeg sikkert hadde klaget på den etter hvert allikevel. :rolleyes:

Det tåler hun! Men hun skal få lov til å klage da og ;) Jeg håper mer på kvalmeklaging enn på ventepåTRklaging :p

Det tåler hun! Men hun skal få lov til å klage da og ;) Jeg håper mer på kvalmeklaging enn på ventepåTRklaging :p
Klart hun skal få klage. Masse.

Og jeg skal gå rom for trøstende ord, og bare tilby meg en BV-klem, siden det er relativt trygt selv ved sånn kvalme, og skravle i dagbok, skravletråd eller pm akkurat når hun orker, og lytte til bare "orker ikke" når det passer bedre. Nemlig. For det tåler jeg.

Heier på deg og håper på dagens test!

Det ER tøft åvøre prøver, for boen tøffere enn andre. Du er kjempetøff Lykkeliten, men likevel er det lov å syte og klage så mye du vil. For dette er urettferdig!!

Stor klem.

PP 19, 10 dpo

Negativ i dag og. Og den eneste gangen jeg har hatt en god hcg-utvikling og vært gravid en god stund så hadde jeg en svak strek 9 dpo og positiv test 10 dpo. Alle gangene hvor streken først har kommet senere enn det har resultert i kjemisk graviditet og jeg tror ikke hcg-utviklingen har vært god. Så min erfaringsdatabase er såpass negativ at når det gjelder min egen kropp så gir jeg egentlig litt opp nå. Jeg fortsetter å ta Lutinus litt til for sikkerhetsskyld, men planlegger påske med rødvin og Rubellavaksine-prøvepause frem til EL i mai.

ImageUploadedByBV Forum1426832540.144354.jpg

Og tusen takk for mange gode ord og gode klemmer. ❤️

Da kommer det enda en klem herifra. Det høres i det minste ut som en ganske koselig påske :)

Back
Topp