Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klem![]()
Synd du er deppa idag, men husk at i morgen er en ny dag og ny dag for testendet blir snart, har alle fingre krysset for deg!
Klem til degJeg gleder meg til du har fått brev fra Ullevål/Riksen og får noen datoer å forholde deg til. For meg ble ihvertfall livet lysere når jeg følte at vi var i gang, at det skjedde noe. Krysser fingrene for samtale før sommerferien!
Sender deg en stooor klem! Jeg håper virkelig virkelig at det dukker opp en strek i morgen eller dagen etter selv om endosmertene er her. Og i motsatt fall, forstår jeg, som du vet, veldig godt tankene dine om prøvepause. Og å vente de siste dpo-dagene hvor man uansett er ganske sikker på at det ikke har gått, men at det bare er TR som bruker tid på å komme. Du er så flink til å tenke positivt og holde humøret oppe ellers, så det må være lov for deg også å syte og klage litt en gang i blant <3 Krysser fortsatt fingrene for at du ikke trenger å tenke på prøvepause helt enda!!
De siste dpo dagene, da man vet at mensen kommer, den bare lar vente på seg, det er vel noe av de kjipeste dagene i hele syklusen tror jeg.
De håper jeg Lykkeliten dropper denne gangen, og heller får de første dagene som nygravert i stedet. Det er langt bedre. Kvalmere, men det tåler hun. Nemlig.
Det tåler hun! Men hun skal få lov til å klage da ogDe siste dpo dagene, da man vet at mensen kommer, den bare lar vente på seg, det er vel noe av de kjipeste dagene i hele syklusen tror jeg.
De håper jeg Lykkeliten dropper denne gangen, og heller får de første dagene som nygravert i stedet. Det er langt bedre. Kvalmere, men det tåler hun. Nemlig.
Klart hun skal få klage. Masse.Det tåler hun! Men hun skal få lov til å klage da ogJeg håper mer på kvalmeklaging enn på ventepåTRklaging
![]()