♡ Drømmen vår ♡

Nei, det er andre gang men da brukte jeg på kvelden og synes ikke det helt stemte. Så nå har jeg bestilt opp mange så jeg begynner Cd5 for å være helt sikker, og til samme tidspunkt hver dag :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ah. Formiddagen skal være det beste i forhold til normal døgnvariasjon på LH. :) Lykke til!

Ah. Formiddagen skal være det beste i forhold til normal døgnvariasjon på LH. :) Lykke til!
Blir spennende :D Men i helgene sover jeg jo lenger da men kan kanskje ta når jeg står opp da?

Blir spennende :D Men i helgene sover jeg jo lenger da men kan kanskje ta når jeg står opp da?

Nei, for døgnvariasjonene av hormonene er jo avhengig av at du står opp og er våken. :) Så jeg pleier å ta EL-test 4 timer etter at jeg står opp i helgene. Så da tisser jeg når jeg står opp, spiser frokost og drikker som vanlig og så slutter jeg å drikke noe mer så jeg kan tisse på nytt 4 timer etter at jeg stod opp.

Om du snur døgnet helt kan det godt hende hormonene blir litt rare da. :p

Nei, for døgnvariasjonene av hormonene er jo avhengig av at du står opp og er våken. :) Så jeg pleier å ta EL-test 4 timer etter at jeg står opp i helgene. Så da tisser jeg når jeg står opp, spiser frokost og drikker som vanlig og så slutter jeg å drikke noe mer så jeg kan tisse på nytt 4 timer etter at jeg stod opp.

Om du snur døgnet helt kan det godt hende hormonene blir litt rare da. :p
Skjønner :) Ja, men nå er jeg heldigvis ferdig med nattvakter nå så da blir det normal rytme igjen :)

PP 7, CD 20

I går ettermiddag/kveld fikk jeg fryktelige menssmerter. Jeg måtte ta paracet for det gjorde fryktelig vondt. Og det minnet ikke om EL-smerter på siden av magen. Så jeg var redd tr var på vei, uten noen EL først. Så jeg googlet og fant at flere på amerikanske forum hadde fått beskjed om at kraftige menssmerter og kraftige EL-smerter var normalt første tre månedene etter en abort. Så da satser jeg på at det var nye EL-smerter for meg. Ingen spor etter tr hvert fall.

Så, EL på vei da. Tappen er fortsatt høy, myk og åpen. Fortsatt masse eggehvitte utflod, og dagens EL-test er nesten positiv. Regner nesten med å få positiv og få EL i morgen. Så da kan det se ut som jeg rekker EL-termin helt i slutten av november (EL i morgen gir vel termin 28. november). Spennende med EL. Da nærmer jeg meg dpo. Crinone og nedtelling til testing. <3

ImageUploadedByBV Forum1393847142.025931.jpg

*Taster på app på iPad*

PP 7, CD 20

I går ettermiddag/kveld fikk jeg fryktelige menssmerter. Jeg måtte ta paracet for det gjorde fryktelig vondt. Og det minnet ikke om EL-smerter på siden av magen. Så jeg var redd tr var på vei, uten noen EL først. Så jeg googlet og fant at flere på amerikanske forum hadde fått beskjed om at kraftige menssmerter og kraftige EL-smerter var normalt første tre månedene etter en abort. Så da satser jeg på at det var nye EL-smerter for meg. Ingen spor etter tr hvert fall.

Så, EL på vei da. Tappen er fortsatt høy, myk og åpen. Fortsatt masse eggehvitte utflod, og dagens EL-test er nesten positiv. Regner nesten med å få positiv og få EL i morgen. Så da kan det se ut som jeg rekker EL-termin helt i slutten av november (EL i morgen gir vel termin 28. november). Spennende med EL. Da nærmer jeg meg dpo. Crinone og nedtelling til testing. <3

Vis vedlegget 52598

*Taster på app på iPad*
Hurra! Om to små uker er du sikkert gravid igjen❤️

Hurra! Om to små uker er du sikkert gravid igjen❤️

Jeg håper det. Og håper det er gullegget. Veldig rart å tenke at jeg kanskje er 2+0 i morgen, om egget løsner i morgen da. ;)

Tusen takk for heiing! <3

*Taster på app på iPad*

Ååh, håper for deg!

fra app

Tidligst om ei uke, antakelig to, for min del,

Tidligst om ei uke, antakelig to, for min del,

Ja. Da nærmer det seg kanskje Testetøsa-testing for min del, men om jeg får positiv så blir jeg på FS til første UL uansett så jeg blir her hele nedtellingen din. Og heier deg over til desember! :)

PP 7, CD 21

Vel. Svak strek i dag. Eggehvitte utflod. Lav temp. Lav, medium hard, lukket tapp. Mulig eggløsning er i dag da, eller var i natt, og at progesteron stiger nå slik at tempen er økt i morgen, mulig at testen i går er så nærme positiv jeg kommer denne syklusen. Alternativ to er at kroppen gjorde første forsøk, uten egg som løsnet og nå må jeg vente på runde nummer to. Vente og se er uansett oppskriften.

ImageUploadedByBV Forum1393946403.592758.jpg

*Taster på app på iPad*

Dette er gårsdagens test alene. Den er jo ikke positiv, men jeg kan jo håpe egget løsner for det. For jeg ser at det var stigning i forriggårs og til i går, og fall til i dag. Lov å håpe egget var så modent at det ramlet ut før LH nådde maks.

Test fra i går, CD 20:

ImageUploadedByBV Forum1393946574.708226.jpg

*Taster på app på iPad*

Last edited:
Dette er gårsdagens test alene. Den er jo ikke positiv, men jeg kan jo håpe egget løsner for det. For jeg ser at det var stigning i forriggårs og til i går, og fall til i dag. Lov å håpe egget var så modent at det ramlet ut før LH nådde maks.

Vis vedlegget 52739

*Taster på app på iPad*
Det ser jo hvertfall ut som du får en positiv test i morgen, kanskje? :)

Det ser jo hvertfall ut som du får en positiv test i morgen, kanskje? :)

Dagens er svakere enn de tre siste dagene før, og like svak som alle andre av de svakeste. Så dagens er jo helt lik som så langt tilbake som CD 12. :p Så dersom det ikke var gårsdagens som var LH-topp nok til EL så er det helt umulig å si når neste LH-topp kommer tror jeg gitt. Jeg krysser derfor fingrene for at det var gårsdagens som var denne syklusens LH-topp.

Last edited:
Dagens er svakere enn de tre siste dagene, og like svak som alle andre av de svakeste. Så dagens er jo helt lik som så langt tilbake som CD 12. :p Så dersom det ikke var gårsdagens som var LH-topp nok til EL så er det helt umulig å si når neste LH-topp kommer tror jeg gitt. Jeg krysser derfor fingrene for at det var gårsdagens som var denne syklusens LH-topp.
Oh, da får vi satse på toppen i går :D Så spennende! Jeg har hvertfall aldri opplevd å få så sterke hvis det ikke er rundt el :)

Oh, da får vi satse på toppen i går :D Så spennende! Jeg har hvertfall aldri opplevd å få så sterke hvis det ikke er rundt el :)

Jeg har opplevd det tidligere etter en kjemisk gravidtet, så må nok bare vente å se. Hcg fra en abort kan klusse mye med neste syklus. Dessverre. Men jeg liker at tappen har endret seg, det er et godt tegn. Så krysser jeg fingrene for tempøkning i morgen. :D

Har vi forresten hørt noe mer om når det skjulte forumet kommer opp? :)

Har vi forresten hørt noe mer om når det skjulte forumet kommer opp? :)

Det kommer snart, det må ordnes rent teknisk. Jeg tipper vi får det snart.

Back
Topp