G-tester og EL-test etter MA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt at du har sluttet å blø, og at hcg snart er ute av kroppen. Når får dere starte med aksjer? Mulig du har svart på det før, men så det ikke. Så håper jeg eggløsning kommer om ikke så veldig lengePP7, CD 7
Jeg blør ikke lenger! Jeg våknet i dag morges til hvitt bind. Det har kun vært litt spotting i løpet av dagen i dag. Og jeg tok g-test hvor streken så vidt kunne skimtes etter noen minutter, men nå er den nesten/snart negativ. Synes den minner om 10 dpo da hcg var 6,1. Og jeg tok en EL-test som var nesten positiv. Så da håper jeg spottingen slutter så vi kan legge inn aksjer og så begynner jeg å tempe i morgen (tenkte at jeg bruker engangsbeskyttelseshetter i starten for å unngå infeksjonsfare dersom jeg fremdeles spotter i morgen.)
Nå må ikke EL komme før vi har lov til å legge inn aksjer da! Bra jeg fikk bestilt EL-tester så det ligger klart og at jeg har de hettene til termometeret. Da ser det ut som det kan bli spennende fremover.
*Taster på app på mobilen*
Wow, ser ikke ut som EL er så langt unna i følge den der
Godt at du har sluttet å blø, og at hcg snart er ute av kroppen. Når får dere starte med aksjer? Mulig du har svart på det før, men så det ikke. Så håper jeg eggløsning kommer om ikke så veldig lengeKlem
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Wow, ser ikke ut som EL er så langt unna i følge den derSpennende!
Nå et vi mange som heier på deg Lykkeliten ♡
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Bah, jeg krysser fingrene for at spottinga og EL samarbeider og ikke gir deg EL før etter at dere kan hoppe i høyet igjenJeg håper det er noen dager til for i dag så blødde jeg litt mer enn i går (spotting i går, i dag er det litt blod hele tiden) så jeg kan ikke legge inn aksjer enda. Kanskje det hadde passet med EL i starten av neste uke?Kan jo håpe jeg slutter å blø før helgen.
Bah, jeg krysser fingrene for at spottinga og EL samarbeider og ikke gir deg EL før etter at dere kan hoppe i høyet igjenHer spottet jeg nok en uke etter at blødningene var ferdige, men håper det går kjappere for deg!!
Jeg er imponert over den positive innstillingen din! Jeg ønsker virkelig at spiren sitter hos deg snart igjen og at den blir der i 9 mnd. Varm lykke til klem til degPP7, CD 7
Jeg blør ikke lenger! Jeg våknet i dag morges til hvitt bind. Det har kun vært litt spotting i løpet av dagen i dag. Og jeg tok g-test hvor streken så vidt kunne skimtes etter noen minutter, men nå er den nesten/snart negativ. Synes den minner om 10 dpo da hcg var 6,1. Og jeg tok en EL-test som var nesten positiv. Så da håper jeg spottingen slutter så vi kan legge inn aksjer og så begynner jeg å tempe i morgen (tenkte at jeg bruker engangsbeskyttelseshetter i starten for å unngå infeksjonsfare dersom jeg fremdeles spotter i morgen.)
Nå må ikke EL komme før vi har lov til å legge inn aksjer da! Bra jeg fikk bestilt EL-tester så det ligger klart og at jeg har de hettene til termometeret. Da ser det ut som det kan bli spennende fremover.
*Taster på app på mobilen*
Tipper de nesten positive el-testene skyldes den lille mengden med hcg som sitter igjen.Når bare hcg er helt ute igjen, ja da blir el-testene negative for så å kort tid etter bli positive igjen, og et par uker etter der igjen kan vi juble sammen med deg over positive g-tester! Nemlig!!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg er imponert over den positive innstillingen din! Jeg ønsker virkelig at spiren sitter hos deg snart igjen og at den blir der i 9 mnd. Varm lykke til klem til deg
Hei Lykkeliten.
Lenge siden jeg har vært å sneket så jeg så først nå at du mistet!
Utolig leit! Unnet deg virkelig denne graviditeten.
Opplevde jo selv en MA i sommer og kjenner meg veldig i gjen i mye av det du skriver.
Trangen om å bli gravid igjen me en gang, men samtidig utryggheten. Når kan man vite at det går bra. Når kan man føle seg trygg på spiren sitter osv.
Vi brukte jo 5 pp på å bli gravide igjen etter MA'en. Utrolig frustrerende når vi drev på. Det føltes jo som en evighet! Men samtidig så kjente jeg at det var litt deilig å få MA'en på avstand. Forkuset ble mer rettet mot bare det å bli gravid, istedenfor 'tenk hvis det går galt igjen.'
Men når vi da endelig traff så var jo bekymringene tilbake!
Klarte ikke helt å glede meg før vi hadde vært på ul i uke 7 å fikk se et bankende hjerte. Ble så glad å lettet at tårene bare trillet og trillet. Hadde bare lyst å ligge å høre på den hjertelyden.
Så ble litt beroliget da, men så gikk det bare noen dager så var bekymringene på plass igjen.
For som du vet, med en MA er det jo ingenting som tilsier at en har mistet. Og i mitt hode kunne det like så gjerne gå galt som det kunne gå godt!
Fant hjertelyden med doppleren i uke 9! Ble super lettet igjen, og i uke 10 var vi på ny ultralyd og fikk se lille spire som hadde vokst, og beveget på armer og ben. Etter dette har jeg faktisk klart å roe meg ned å begynne å tro på at dette kommer til å gå bra! De dagene jeg blir bekymret stikker jeg innom med doppleren og hører litt på hjertet til lille spire. Så blir jeg beroliget og glad igjen.
Så det jeg egentlig prøver å fortelle er at hvis det nå skulle ta litt tid så vil du i det minste få MA'en litt på avstand.
Og når spiren sitter igjen så ikke vær redd for å gå til tidlig ultralyd og/eller gjøre andre ting som beroliger deg og hjelper deg å nyte svangerskapet! Det har i hvert fall gjort underverker for min del.
Deilig å kunne se fremover i tro om at alt kommer til å gå bra! Og dersom det ikke skulle gjøre det så får jeg ta det da.
Lylle til Lykkeliten! Krysser fingrene på at det bare var tilfeldigheter som førte til denne MA'en, og at neste spire sitter snart og hele veien <3
Men termometer er ikke noe problem med sånne småspor da![]()