♡ Drømmen vår ♡

Jeg også!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

PP 5, 14 dpo, 1 dag over IKM

Tempen falt ytterligere i dag, og er nå nede på pre-EL nivå. Testen fikk en svak ekstra strek, som kom til syne innen tidsfristen, men som aldri ble noe mer enn veldig svak, svakere enn de jeg hadde i går. Så. Med så mange tester med "noe" og mange innen tidsfristen, og 1 helt klar rosa innen tidsfristen antar jeg at det har nok en gang vært hcg, og at det er derfor tr er forsinket. Men at dagens test og temp forteller at hcg er på vei ut.

Min tredje kjemiske. Jeg angrer på at jeg ikke testet tidlig i pp1 for jeg skulle gjerne visst om det også var en kjemisk. pp 3 var ikke kjemisk. De andre har vært det. Så vi har jo ordnet befruktningsdelen. Det er etter EL at det går galt.
Jeg kommer til å ringe legen og be om hjelp, jeg har veldig lyst til å prøve crinone. Tenk om alt som skal til er progesteron-støtte? Og jeg ble irritert da jeg så på amerikanske forum hvor fort man kunne få progesteron om det var mistanke om at tempen falt - på første forsøk, for å slippe kjemiske. Æsj.

Og så er jeg sur på politikerne som sier at alle babyer som skal gå i bhg må være født før september. Alle mine befruktede egg skulle hatt termin før september, men nå blir neste EL-termin tidligst 12. september, eventuelt noen dager senere siden EL forskjøv seg denne syklusen i flere dager etter den kjemiske i pp 4.

Dustekropp.

Sent from my iPad using BV Forum

Åh, så kjedelig. Høres ut som en god ide å ta en tur til legen for å høre da:). Håper virkelig den spira sitter neste pp:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det e jo fortsatt et håp, i å med at tranta ikke har dukka opp å testan e jo positiv...eller e d sånn det har vorre hver gang du har hatt kjemisk....når har tanta dukka opp da?
Sende dæ en goklæm æ i hvert fall å håpe på en spire som sitt i 9 mnd :)

PP 6, CD 1

Tr på besøk. Ny runde. Da blir det halvtårsdag på FS. Og tre kjemiske (kanskje 4). Så, vi er vel fertile? Jeg bare klarer ikke å holde på befruktede egg? Jeg skal spørre legen om dette på nytt. Så får vi se om hun mener at vi skal fortsette litt til, eller om jeg kan få en henvisning til gynekolog.

Spent på om EL blir forsinket denne syklusen, siden jeg tydeligvis hadde hcg i flere dager denne runden. Om EL kommer på CD 17 blir EL-termin 1. september. Så bhg-opptaket ryker sannsynligvis. Den sorgen/utfordringen får vi ta senere. Jeg tør ikke slutte å prøve pga. Bhg-politikken. Vi vet jo fortsatt ikke om vi kan lage barn, så jeg tør ikke ta 1/2 års pause for så å prøve videre. Nå tenker jeg jo på baby hele tiden, vil ha nå.

Skulle møte en venninne med to små barn i stad, jeg gråt i bilen. Helt teit. Det var jo bare et par timer siden jeg fikk tr og fikk bekreftet at spiren ikke klarte å klore seg fast nå heller. Heldigvis gråt jeg bare 1 minutt. Ikke noe stor sorg enda, men jeg har alltid drømt om å bli mamma. Jeg er en av de jentene som har sett for meg familielivet når jeg drømmer om fremtiden, jeg har aldri vært en veldig partygirl, eller reist masse jorden rundt. Drømmen min har vært å ha min egen familie. Så. Dette er det jeg virkelig vil.

Sånn. Klager vel litt i dagboken min når tr er på besøk, men jeg er egentlig allerede ved ganske godt mot. Vi må jo bare prøve videre, og om vi fortsetter å ha kjemiske så må vi jo få hjelp etter hvert. Tenker jeg.

:)

Og igjen, takk til alle som har støttet meg de siste dagene. Veldig hyggelig med så mange positive tilbakemeldinger! <3

Det e jo fortsatt et håp, i å med at tranta ikke har dukka opp å testan e jo positiv...eller e d sånn det har vorre hver gang du har hatt kjemisk....når har tanta dukka opp da?
Sende dæ en goklæm æ i hvert fall å håpe på en spire som sitt i 9 mnd :)

Tanta har kommet. Når jeg har hatt kjemiske har tanta kommet 1. eller 2. dagen med lav temp, så det var likt denne gangen og. Bare at tempfallet og tr kom én dag senere. Så da fortsetter jeg å stole på tempingen. Progesteron (og dermed tempen) skal ikke gå ned om man er gravid, rett og slett. :)

Jeg får så vondt av deg. :( Denne prøvinga blir så fort altoppslukende, og så alt for tung når man går pp etter pp uten at det største ønsket man har her i livet blir oppfylt! :(
Men dere skal få det til, det er i hvert fall helt sikkert! Og hvem vet, kanskje pp6 er deres pp... ;)
Uansett om du prøver med Wild yam, med crinone, eller hva det nå blir, jeg ønsker dere masse, masse lykke til!!

Og jeg lover deg, når du endelig sitter der med en perfekt liten skapning i armene, da er alt dette styret verdt det, det er ikke sikkert du glemmer det, men du gjør det mer enn gjerne igjen, for det ER virkelig verdt det! :love2

Tanta har kommet. Når jeg har hatt kjemiske har tanta kommet 1. eller 2. dagen med lav temp, så det var likt denne gangen og. Bare at tempfallet og tr kom én dag senere. Så da fortsetter jeg å stole på tempingen. Progesteron (og dermed tempen) skal ikke gå ned om man er gravid, rett og slett. :)

Åååååh,kjenne æ blir lei mæ på dine vegne :(
Hadd håpa å trudd at det va din tur gangen her!!!:)
Kanskje vi bærre ska ta en liten prøvepause å vips, så blir man gravid når man minst vente det....:rolleyes::)

Jeg får så vondt av deg. :( Denne prøvinga blir så fort altoppslukende, og så alt for tung når man går pp etter pp uten at det største ønsket man har her i livet blir oppfylt! :(
Men dere skal få det til, det er i hvert fall helt sikkert! Og hvem vet, kanskje pp6 er deres pp... ;)
Uansett om du prøver med Wild yam, med crinone, eller hva det nå blir, jeg ønsker dere masse, masse lykke til!!

Og jeg lover deg, når du endelig sitter der med en perfekt liten skapning i armene, da er alt dette styret verdt det, det er ikke sikkert du glemmer det, men du gjør det mer enn gjerne igjen, for det ER virkelig verdt det! :love2

Det går faktisk ganske bra. Fordelen med å tempe. Jeg var 90 % sikker på nederlaget allerede i går morges, da tempen gikk ned. Så. Jeg syter litt i dag. Men så vet jeg at vi har prøvd veldig kort. Og at det virker jo egentlig som vi er fertile, det må bare være et godt tegn har jeg bestemt. :D

Jeg fortsetter for jeg har jo ikke noe alternativ nei, og jeg vet at alt dette vil være "glemt" når magen faktisk vokser seg stor og babyen kommer. Det er jo verdens beste premie vi får i andre enden. Hadde jeg fått så store premier for alt jeg gjorde så ville jeg hatt et perfekt, ryddig hjem, veltrente, slank kropp og ingen prosjekter som ligger og venter på at jeg skal ha tid til å gjøre dem. :p Vi har god motivasjon for å prøve!

Tusen takk for at du er så snill med meg! Jeg har bare ramlet litt, nå har jeg reist meg opp og fått renset skrubbsårene på knærne. Dette skal jo gå bra. Mange her inne som har prøvd så veldig mye lengre og plutselig fått spiren til å sitte. Skulle gjerne sett noe som har hatt mange kjemiske da, men de finnes sikkert de og.

Det blir WY om jeg ikke får crinone først. Jeg har jo 1/2 boks igjen, nok til 1 pp til. :)

Åååååh,kjenne æ blir lei mæ på dine vegne :(
Hadd håpa å trudd at det va din tur gangen her!!!:)
Kanskje vi bærre ska ta en liten prøvepause å vips, så blir man gravid når man minst vente det....:rolleyes::)

Jeg vurderte i dag morges om jeg skulle ha en prøvepause for å kunne spise og drikke hva jeg vil til jul. Men jeg tror bare jeg vil bli MYE mer rastløs av det. Haha.. Nei, temping og testing er noe "fornuftig" jeg kan gjøre i prøvetiden. Noe konkret. Det gir meg ro. Så jeg må nok fortsette med det altså. :) Så håper jeg at spiren sitter neste gang, klorer seg fast.

Grafen fra PP 5

ImageUploadedByBV Forum1384984613.098037.jpg

Utrolig kjipt at det ikke gikk denne gangen, men nå skal det bli! Følger med deg, selv om jeg ikke er så aktiv for tiden. Har ikke tid, styrer masse med oppussingen :)

Utrolig kjipt at det ikke gikk denne gangen, men nå skal det bli! Følger med deg, selv om jeg ikke er så aktiv for tiden. Har ikke tid, styrer masse med oppussingen :)

Kanskje oppussingen gir deg en liten julegave? :)

Takk, jeg er klar for nytt forsøk, så nå er det bare ventetiden på EL da. Tok tre uker sist, så greit at vi også pusser opp. :p Dette er jo den kjedelige ventetiden.

Aill dein her ventinga ja.....gla det snart e jul æ, å har masse ting å styr med framover :)
Blør du masse etter en kjemisk? :rolleyes:
Æ blødd masse å det kom store klumpa å koagler sist...:p

Kanskje oppussingen gir deg en liten julegave? :)

Takk, jeg er klar for nytt forsøk, så nå er det bare ventetiden på EL da. Tok tre uker sist, så greit at vi også pusser opp. :p Dette er jo den kjedelige ventetiden.

Håper det ;) dere pusser jo også opp, sku nesten tru vi er samme person :p haha
Krysser fingrene for at oppussingen hjelper oss begge til en spire!!
Ja off, kjedelig å vente..

Aill dein her ventinga ja.....gla det snart e jul æ, å har masse ting å styr med framover :)
Blør du masse etter en kjemisk? :rolleyes:
Æ blødd masse å det kom store klumpa å koagler sist...:p

Jeg blør masse den første dagen, med en del klumper, og så blør jeg veldig lite i dagene etterpå, nesten bare spotting. Vanlig mens pleier jeg å blø medium hver dag, utenom den siste dagen hvor jeg bare blør litt. Så det er annerledes. Jeg har lest at mange blør mindre etter kjemisk enn ved vanlig mens.

*Taster på app på mobilen*

Håper det ;) dere pusser jo også opp, sku nesten tru vi er samme person :p haha
Krysser fingrene for at oppussingen hjelper oss begge til en spire!!
Ja off, kjedelig å vente..

Ja. Vi er veldig synkronisert. Men du pusser opp mer enn meg. :-)

Vi skal få spire snart. :-)

Jeg blør masse den første dagen, med en del klumper, og så blør jeg veldig lite i dagene etterpå, nesten bare spotting. Vanlig mens pleier jeg å blø medium hver dag, utenom den siste dagen hvor jeg bare blør litt. Så det er annerledes. Jeg har lest at mange blør mindre etter kjemisk enn ved vanlig mens.

Ok, æ blødd masse...å hadd store klumpa i 2-3 daga...
Nei, nesta gang så ska spiren sitt i 9 mnd!!!:)

God hælg :)

Ok, æ blødd masse...å hadd store klumpa i 2-3 daga...
Nei, nesta gang så ska spiren sitt i 9 mnd!!!:)

God hælg :)

Det er nok forskjellig fra person til person. Ja, neste skal sitte. Vi skal jo ikke flytte tilbake til FS med en gang igjen. :-)

PP 6, cd 4

Jeg spotter nesten nå. Veldig rar blødning når jeg har disse kjemiske.

Jeg skal til legen til uka. Så jeg er spent på hva hun sier. Og jeg har fått tips (av Mammatilgutt11) om Kvinnedoktoren i Tønsberg hvor jeg kan få time til 1000 kr med UL og kanskje jeg kan få prøve Crinone. Så jeg har en plan for pp 6. Og om jeg ikke rekker det så har jeg nok WY til nok en syklus.

Jeg har hatt mål om sukkerstopp hver pp lenge nå, men ikke fått det helt til. Så jeg fortsetter med å trappe ned og trene. Sunnere mammakropp litt etter litt. :-)

Jeg får menstermin i slutten av august og EL termin i starten av september dersom ikke EL er veldig forsinket nå da. Det får den ikke lov til. Så jeg har egentlig lyst på Crinone for et krampaktig forsøk på å kanskje rekke bhg-fristen. :-) Førstegangsfødende går i snitt fire dager over så da blir det sikkert 70 % sjanse for september, men 30 % sjanse for august eller tidligere er jo bra det da. Høyere sjanse enn neste pp. Og så er det jo snakk om å flytte bhg inntaket til 1. oktober. Da er det jo perfekt. :-) Jeg krysser fingrene litt til. :-)

Back
Topp