Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det e jo fortsatt et håp, i å med at tranta ikke har dukka opp å testan e jo positiv...eller e d sånn det har vorre hver gang du har hatt kjemisk....når har tanta dukka opp da?
Sende dæ en goklæm æ i hvert fall å håpe på en spire som sitt i 9 mnd![]()

Åååååh,kjenne æ blir lei mæ på dine vegneTanta har kommet. Når jeg har hatt kjemiske har tanta kommet 1. eller 2. dagen med lav temp, så det var likt denne gangen og. Bare at tempfallet og tr kom én dag senere. Så da fortsetter jeg å stole på tempingen. Progesteron (og dermed tempen) skal ikke gå ned om man er gravid, rett og slett.
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg får så vondt av deg.Denne prøvinga blir så fort altoppslukende, og så alt for tung når man går pp etter pp uten at det største ønsket man har her i livet blir oppfylt!
![]()
Men dere skal få det til, det er i hvert fall helt sikkert! Og hvem vet, kanskje pp6 er deres pp...![]()
Uansett om du prøver med Wild yam, med crinone, eller hva det nå blir, jeg ønsker dere masse, masse lykke til!!
Og jeg lover deg, når du endelig sitter der med en perfekt liten skapning i armene, da er alt dette styret verdt det, det er ikke sikkert du glemmer det, men du gjør det mer enn gjerne igjen, for det ER virkelig verdt det!![]()
Åååååh,kjenne æ blir lei mæ på dine vegne![]()
Hadd håpa å trudd at det va din tur gangen her!!!
Kanskje vi bærre ska ta en liten prøvepause å vips, så blir man gravid når man minst vente det....![]()
Utrolig kjipt at det ikke gikk denne gangen, men nå skal det bli! Følger med deg, selv om jeg ikke er så aktiv for tiden. Har ikke tid, styrer masse med oppussingen
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper detKanskje oppussingen gir deg en liten julegave?![]()
Takk, jeg er klar for nytt forsøk, så nå er det bare ventetiden på EL da. Tok tre uker sist, så greit at vi også pusser opp.Dette er jo den kjedelige ventetiden.
Sent from my iPad using BV Forum
Aill dein her ventinga ja.....gla det snart e jul æ, å har masse ting å styr med framover![]()
Blør du masse etter en kjemisk?
Æ blødd masse å det kom store klumpa å koagler sist...![]()
Håper detdere pusser jo også opp, sku nesten tru vi er samme person
haha
Krysser fingrene for at oppussingen hjelper oss begge til en spire!!
Ja off, kjedelig å vente..
Sent from my iPhone using BV Forum
Ok, æ blødd masse...å hadd store klumpa i 2-3 daga...Jeg blør masse den første dagen, med en del klumper, og så blør jeg veldig lite i dagene etterpå, nesten bare spotting. Vanlig mens pleier jeg å blø medium hver dag, utenom den siste dagen hvor jeg bare blør litt. Så det er annerledes. Jeg har lest at mange blør mindre etter kjemisk enn ved vanlig mens.
*Taster på app på mobilen*
Ok, æ blødd masse...å hadd store klumpa i 2-3 daga...
Nei, nesta gang så ska spiren sitt i 9 mnd!!!![]()
God hælg![]()