♡ Drømmen vår ♡

Snakker om sola, så skinner den. Jeg har begynt å få antydning til menssmerter akkurat nå. Huff. Da sank håpet mitt og jeg tenker følgende alternativer;

1) Tr er på vei, ingen spire
2) Tr er på vei, muligens nok en kjemisk
3) Kan det være livmoren som driver på og at det er en spire, men alt er i orden?

Ligger i sengen og venter på mannen så da flyr tankene.

Har ikke følt meg kvalm siden 18-19 tiden, men har småspistpist potetgull i hele kveld og kvalmen er verst noen timer etter at jeg har spist. Forsøkte derfor å ligge på magen litt nå mens jeg venter for det har gitt kvalme hver kveld i det siste, og det ser absolutt ut til å funke nå også. Blir kvalm etter ett minutt liggende på magen.

*Taster på app på mobilen*

Krysser fingrene :-D Spent på tempen din i dag.

Krysser fingrene :-D Spent på tempen din i dag.

Tempen er lik. Det er jo ikke et utrolig bra tegn, for den stiger jo ikke noe voldsomt akkurat, men det er jo heller ikke det vanlige tempfallet dagen før tr.

Innser jo også at jeg kan være bare 11 dpo og i så fall er det i morgen tempfallet skal være.

Billigstrimler er på vei i posten så jeg skal ta en test når de kommer.

*Taster på app på mobilen*

PP 5, 12 dpo

Hvor lenge kan man få svake tester som egentlig ikke synes, og allikevel ha en frisk spire er spørsmålet mitt i dag.

Jeg hadde planlagt å vente til strimlene kom i posten, men da tempen var fortsatt dpo-høy (ikke noe spesielt gravid-høy, men det vet jeg jo ikke hvordan skal være hos meg enda), så tok testetøsa kontroll. Så jeg tisset i en kopp med lokk og satte i kjøleskapet. Da jeg dro for å handle mat så MÅTTE jeg bare en tur innom apoteket og kjøpe en CB+. Jeg leste på nettet at urinen bør stå fremme 1/2 time for å bli romtemperert før testing. Så 1 1/2 time i kjøleskap og 1/2 time på benken før jeg fikk testet.

Nok en gang synes jeg at jeg ser noe på testen i virkeligheten, men ikke på bildet uten redigering. Denne gangen fulgte jeg nøye med på testen hele tiden, og "noe" kom til syne etter fem minutter. Ti minutter er grensen på testen.

Jeg forventer å få billigstrimler i posten etterpå. Da kommer jeg nok til å bruke en av de også.

Jeg aner ikke hvor fort hcg brytes ned i en urinprøve i kjøleskap. Så jeg vet ikke om to timer spiller en rolle når jeg eventuelt har veldig lite hcg foreløpig, dersom det er det som foregår nå. Æsj. Jeg er redd for negativ test og jeg er redd for en ny kjemisk.

Jeg ser nå i etterkant at dagens skyggestrek er lyseblå. Nå håper jeg virkelig dette blir noe mer.

ImageUploadedByBV Forum1384765366.085061.jpg

ImageUploadedByBV Forum1384765381.577252.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

Last edited:
PP 5, 12 dpo

Hvor lenge kan man få svake tester som egentlig ikke synes, og allikevel ha en frisk spire er spørsmålet mitt i dag.

Jeg hadde planlagt å vente til strimlene kom i posten, men da tempen var fortsatt dpo-høy (ikke noe spesielt gravid-høy, men det vet jeg jo ikke hvordan skal være hos meg enda), så tok testetøsa kontroll. Så jeg tisset i en kopp med lokk og satte i kjøleskapet. Da jeg dro for å handle mat så MÅTTE jeg bare en tur innom apoteket og kjøpe en CB+. Jeg leste på nettet at urinen bør stå fremme 1/2 time for å bli romtemperert før testing. Så 1 1/2 time i kjøleskap og 1/2 time på benken før jeg fikk testet.

Nok en gang synes jeg at jeg ser noe på testen i virkeligheten, men ikke på bildet uten redigering. Denne gangen fulgte jeg nøye med på testen hele tiden, og "noe" kom til syne etter fem minutter. Ti minutter er grensen på testen.

Jeg forventer å få billigstrimler i posten etterpå. Da kommer jeg nok til å bruke en av de også.

Jeg aner ikke hvor fort hcg brytes ned i en urinprøve i kjøleskap. Så jeg vet ikke om to timer spiller en rolle når jeg eventuelt har veldig lite hcg foreløpig, dersom det er det som foregår nå. Æsj. Jeg er redd for negativ test og jeg er redd for en ny kjemisk.

Jeg ser nå i etterkant at dagens skyggestrek er lyseblå. Nå håper jeg virkelig dette blir noe mer.

Vis vedlegget 40358

Vis vedlegget 40359

Det er jo "noe" der so du sier - syns forøvrig også at jeg kan skimte nor på original bildet også!! Åh, krysser fingrene!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er jo "noe" der so du sier - syns forøvrig også at jeg kan skimte nor på original bildet også!! Åh, krysser fingrene!

Jeg er så spent nå. Vil så veldig gjerne, skulle nesten ønske man kunne tvinge testen til å vise ordentlig positiv. :p Takk for at du håper med meg. :)

Jeg er så spent nå. Vil så veldig gjerne, skulle nesten ønske man kunne tvinge testen til å vise ordentlig positiv. :p Takk for at du håper med meg. :)

Ja - hehe, d hadde vært veldig greit! Er IKM i morgen?

Kom ingen tester i posten i dag. Første gang testene mine ikke har dukket opp to postdager etter bestilling, typisk. De andre gangene har jeg ikke trengt dem umiddelbart, men nå ville jeg jo gjerne bruke en test i kveld. Haha..

Men så får jeg se tempen i morgen tidlig og teste i morgen ettermiddag om tr ikke har dukket opp enda da, siden det er IKM i morgen. Jeg har en CB digital med ukeindikator, men den vil jeg jo spare til jeg har en positiv strimmel.

Vel. I skuffelsen over postmannen kjøpte jeg en test på Kiwi. RFSU, de alle sier at man ikke kan stole på. Jada. Vi manglet en del såpe og greier, og så skulle jeg vaske. Så jeg måtte på butikken, og der hang testen over kassa.

Jaja. Nok en skyggestrek, men innenfor fristen (som er hele 30 minutter). Det er tydeligvis for tidlig å teste i dag. Jeg savner strimlene mine. Håper de kommer i morgen og at tanta holder seg borte.

Kveldens test:

ImageUploadedByBV Forum1384803356.465808.jpg

Denne skyggestreken synes jeg det var vanskeligere å ta bilde av, for det ble sånn gjenskinn i plasten over testen og så var det jo rosa i hele testområdet.

Tok nytt bilde av innsatsen nå. Den er svak rosa og den kom innen tidsfristen. Vet ikke om den synes på bildet?

ImageUploadedByBV Forum1384805181.986078.jpg

Tok nytt bilde av innsatsen nå. Den er svak rosa og den kom innen tidsfristen. Vet ikke om den synes på bildet?

Vis vedlegget 40442

Dette blir jo bare mer og mer spennende! Ser jo noe på begge!

Hihi, jeg ser så dårlig at jeg måtte bare endre farger på bildet ditt. Håper det går bra? Ser hvertfall godt at det er en strek der da:D
ImageUploadedByBV Forum1384806963.060803.jpg

ImageUploadedByBV Forum1384806976.293288.jpg

Sånne var mine tester de første dagene jeg testet før de ble sterkere også:).

Oi oi oi ser jo ut som at det er en spire på gang ;-) Så spennende!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Dette blir jo bare mer og mer spennende! Ser jo noe på begge!

Åhh.. Så gøy at du ser noe der! Jeg dør av spenning nå. Jeg skrev jo faktisk i ett av de første innleggene i pp 5 at jeg tror det kommer til å gå denne syklusen. Kanskje jeg har blitt bittelitte granne synsk? :p Jeg har klippet ut så det bare er de aktuelle setningene:

PP 5, CD 3

Jeg vil at det skal klaffe denne runden, og jeg har en sånn rar følelse av at: "Nå går det!" Jeg aner ikke hvor det kommer fra, men jeg håper jo litt akkurat nå at jeg for første gang i livet er bittelitt synsk.

Hihi, jeg ser så dårlig at jeg måtte bare endre farger på bildet ditt. Håper det går bra? Ser hvertfall godt at det er en strek der da:D

Sånne var mine tester de første dagene jeg testet før de ble sterkere også:).

Tusen takk! :) Da synes jo streken kjempegodt. Herregud! Det var veldig snilt av deg. :)

Oi oi oi ser jo ut som at det er en spire på gang ;-) Så spennende!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg håper det! Oj. Nå er fallhøyden stor om tr kommer. Vil ikke ha tr/kjemisk nå!!!

Back
Topp