♡ ☆ Januar 2020 ☆ ♡

Negativ dpo 12 også, så det går nok ikke veien :(
 
Da har jeg startet stimulering og teller ned dagene til nytt innsett av en eskimo i frysa :) forhåpentligvis blir det innsett i uke 4/5
 
Innsett 16.02 alt ser godt ut.
Er det noen her som har gått på lutinus og cyclogest på samme tid? har bare gått på lutinus tidligere.
 
Da har jeg vært på kontroll, og det var en skikkelig nedtur :(
Ingen follikler på høyre side og kun fire på venstre... i forskjellige størrelser.
Så det blir et avbrutt ivf-forsøk og kun inseminasjon neste uke.
:banghead:

Hadde aldri i verden sett for meg når jeg var 33 ved oppstart av prøvingen at tiden hadde gått fra meg :schocked028
Så leit! Men ikke gi opp - de kan vel stimulere deg mer, eller med andre medisiner neste gang? Og avbrutt betyr vel at du ikke «mister» ett forsøk?
 
Så leit! Men ikke gi opp - de kan vel stimulere deg mer, eller med andre medisiner neste gang? Og avbrutt betyr vel at du ikke «mister» ett forsøk?

Dette teller heldigvis ikke som et forsøk, så har fortsatt tre igjen.
Vi snakket ikke om hvilke medisiner jeg skulle ta neste gang. Regner med vi tar det ved en negativ test på testdagen etter inseminasjonen.
 
☆Starlight☆ - 33år - barn#2 - ICSI#2 Fer#2 - Riksen - Progynova, Crinone og litt selvmedisineringxsmile6 - innsett u.4 - 6egg på frys - testdato slutten av januar ca

Er du i gang med stim? :)
 
Spørsmål til dykk meir erfarne IVF-arar. Har oppstart i slutten av månaden. Er både nervøs og spent! :nailbiting: Skal ta Menopur og Cetrotide. Kor lang tid i forkant av oppstart må eg kjøpa inn medisinane? Bur i Oslo.

Ein annan praktisk ting: Er det slik at HELFO refunderer medisinutgifter over 18.000 kr også når me går privat?

Tusen takk, de er fine! ❤️
 
Spørsmål til dykk meir erfarne IVF-arar. Har oppstart i slutten av månaden. Er både nervøs og spent! :nailbiting: Skal ta Menopur og Cetrotide. Kor lang tid i forkant av oppstart må eg kjøpa inn medisinane? Bur i Oslo.

Ein annan praktisk ting: Er det slik at HELFO refunderer medisinutgifter over 18.000 kr også når me går privat?

Tusen takk, de er fine! ❤️
Jeg kan ikke svare på refusjoner når det gjelder private.

når det gjelder medisiner så kan lokal apoteket alltids bestille inn til deg, men apoteket som er døgnåpent på Jernbanetorget og sykehusapotekene Ullevål og Rikshospitalet har alltids det man trenger, selvom man skulle være sent ute :)
 
Spørsmål til dykk meir erfarne IVF-arar. Har oppstart i slutten av månaden. Er både nervøs og spent! :nailbiting: Skal ta Menopur og Cetrotide. Kor lang tid i forkant av oppstart må eg kjøpa inn medisinane? Bur i Oslo.

Ein annan praktisk ting: Er det slik at HELFO refunderer medisinutgifter over 18.000 kr også når me går privat?

Tusen takk, de er fine! ❤️
HELFO refunderer medisinutgifter selv om man går privat(inntil 3 forsøk pr barn). Masse lykke til:)
 
Da er jeg ruger på første fryseforsøk ❤ Klinikken mener igjen at vi har stor sjanse for at dette skal gå siden både livmor og egg er av god kvalitet. Får krysse fingrene for at det denne runden er vår tur til å få to fine streker ❤ 5 dagers inn kontra 2 dagers på begge ferskforsøkene :)
 
Da er jeg ruger på første fryseforsøk ❤ Klinikken mener igjen at vi har stor sjanse for at dette skal gå siden både livmor og egg er av god kvalitet. Får krysse fingrene for at det denne runden er vår tur til å få to fine streker ❤ 5 dagers inn kontra 2 dagers på begge ferskforsøkene :)
Så herlig!! ❤️ God ruging! Dette skal gå hele veien!
 
Back
Topp