♡ ☆ Januar 2020 ☆ ♡

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Se Fiol sin tråd ♡​
 
Last edited:
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato
HildeFraNordSør - prøver på nr 2 - første IVF/ICSI-forsøk - klinikk i utlandet - Femar/Femara/Letrozol,
Menopur/Meronial, Cetrotide - både uttak og innsett i januar, dato TBD - testdato TBD
 
Majjj89 ~ 30 år ~ Barn nr.2 ~ IVF nr.1 ~ Spiren fertilitetsklinikk ~ usikker på hvilke medisiner ~ uttak og innsett i januar ca uke 2 ~ Testdato?
 
Tror jeg ender opp her, jeg også . Detaljer kommer :)
 
Dytter denne opp ❤️❤️
 
Tommelise - 29 - barn#2 - 4#FER - Porsgrunn - Menopur, ovitrelle & lutinus - innsett av blastocyst i januar, dato? - testdato?
Gleder meg til endelig å bli ruger etter MA i oktober!
 
Hvordan går det, damer? Her er jeg superspent, og klarer nesten ikke vente!! Første IVF-forsøk på oss. Har vært prøvere siden aug 2017, mistet 7 ganger siden januar 2018. 6 SA og ett svangerskap utenfor livmor. Håper så inderlig dette er løsningen for oss ❤️
Del gjerne deres historier, så kan vi bli litt bedre kjent :)
 
Vi skal igjennom forsøk nummer 2. Første var mislykket :(
 
så trist å høre:( sender deg en god klem, og krysser fingre for at forsøk nr.2 sitter! Hadde dere første forsøk nå nylig eller? Hva er deres forhistorie? (Hvis du vil dele❤️)

Vi hadde frosøk i vår\tidlig sommer :)
Sambo har supersæd, men jeg har PCOS. Har aldri vært gravid. Fikk beskjeden for mange år siden og har da heller ikke brukt prevansjon de siste 10årene. Og vi er meget seksuelt aktive ;)
Forsøk 1 endte med 18 egg ut, jeg ble overstimulert så endte med total frys. Kun 2 embryo overlevde opptining - fikk satt inn begge men ingen av de festet seg. var 2-dagers.
Jeg håper med hele min sjel at forsøk nr2 går bra!
 
Hei og velkommen.
Vært prøvere i 5 år på nummer 2, da førstemann ikke var planlagt. Hadde oppstart i Porsgrunn oktober i fjor, der jeg fikk påvist pco(s). Hadde uttak desember 2018, med 25 egg ut. Endte i totalfrys, overstimulert, innlagt på sykehuset i 11 dager med tapping av væske på lungene. Hadde vårt første fryseforsøk i april/mai(negativt), nr 2. i august (negativt), 3. i september (gravid) dessverre endte det i MA i uke 9:( .. så nå venter vi på å komme i gang med vårt 4. forsøk, da vi har 4 blastocyst igjen på frys!! Håper virkelig et av de kan gi oss en lillebror/søster som vi alle lengter etter!!
 
Hei og velkommen.
Vært prøvere i 5 år på nummer 2, da førstemann ikke var planlagt. Hadde oppstart i Porsgrunn oktober i fjor, der jeg fikk påvist pco(s). Hadde uttak desember 2018, med 25 egg ut. Endte i totalfrys, overstimulert, innlagt på sykehuset i 11 dager med tapping av væske på lungene. Hadde vårt første fryseforsøk i april/mai(negativt), nr 2. i august (negativt), 3. i september (gravid) dessverre endte det i MA i uke 9:( .. så nå venter vi på å komme i gang med vårt 4. forsøk, da vi har 4 blastocyst igjen på frys!! Håper virkelig et av de kan gi oss en lillebror/søster som vi alle lengter etter!!

Vet du når ca du skal i gang? :)
 
Cashewnuddå- 35 - barn nr.3 - ivf nr.1- Synarela/Bemfola/Ovitrelle/Lutinus - uke 5

Slenger meg på denne tråden jeg da vi håper på uttak og innsett i slutten av januar :smiley-bounce012

Gruer meg en del til å gå i gang med medisiner og hele prosessen egentlig...
Håper (selvfølgelig som alle) at det blir med ett forsøk!
 
Har lovt meg selv å sette meg bedre inn i IVF-forsøket hvis jeg ikke blir gravid denne PPen. Har utrolig lite lyst til å gjøre IVF, men nå må jeg skjerpe meg og kvinne meg opp litt. Det er jo for teit om ting blir utsatt pga at jeg ikke er forberedt! Og med ~ 8 års prøving på førstemann, så kan jeg egentlig ikke forvente at det skal gå av seg selv.
 
Hei alle! Hiv meg med her! Me går snart inn i PP20 på barn nr. 2 og skal gjera eit tredje og siste forsøk med letrozol/ovitrelle og inseminasjon AIH no før jul. Men om ikkje det klaffar, så blir det IVF-oppstart i januar.

Skal halda dykk oppdaterte, men foreløpig info er som følgjer:

Smuta - 38 - barn nr.2 - Klinikk Hausken - Første IVF-forsøk - kort protokoll - menopur/cetrotide/ovitrelle/lutinus - kjem tilbake til meir info om datoar.

Håpar sjølvsagt at det klaffar no før jul! Men kjenner at eg er veldig klar for å ta steget vidare om det ikkje går med siste AIH, sjølv om IVF er nytt og skummelt.

Fint å ha andre å snakka med her som er i samme situasjon. Lykke til til alle! ❤️
 
Da har jeg ringt inn og fått dato for å starte på nesespray. Vi ble flyttet frem to uker :nailbiting:
Så nå er sprøytestart satt til 1/1 og uttak i uke 3 :D
 
Jeg melder meg av her - har blitt naturlig gravid!
Masse lykke til i januar, jenter! :Heartred Skal tenke ekstra på dere.
 
Back
Topp