♡♡IKM uke 2♡♡

image.jpg
Har testet el siden 16 des!
Ser ut som den er sterkest den 22 - hva tror dere? Den siste er i dag( 25) :)
Fikk ikke tatt på julafteno_O
Er ikke så dreven på detta :p
Eller er de for svake???

Vis vedlegget 96020 Har testet el siden 16 des!
Eller er de for svake???

Ser ut som en er positiv der jaaa :):):) er sikkert litt tydeligere i virkeligheten. Skulle lagt ut mine men ble for stort bilde til å lastes opp så må vente med å ta nytt bilde til jeg kommer hjem.
Da kan vi sammenligne??? :D jeg hadde nok el på topp 23 ! :)

Ser ut som en er positiv der jaaa :):):) er sikkert litt tydeligere i virkeligheten. Skulle lagt ut mine men ble for stort bilde til å lastes opp så må vente med å ta nytt bilde til jeg kommer hjem.
Da kan vi sammenligne??? :D jeg hadde nok el på topp 23 ! :)
Ja jeg vil gjerne se dine :)
Ja den ser positiv ut den, ikke sant?
Hadde hvertfall sex den dagen, dagen før og hvis jeg ikke husker feil- dagen etter æv :D

Eller er de for svake???

Jeg synes dessverre ingen av de ser positive ut nei.. Men, er ingen ekspert selv, bruker her kun digital, for å slippe den forvirringen.. Uansett, skadet ikke at dere la aksjer akkurat rundt da, siden testene bare er blitt svakere...

Har ikkje hatt sjansen t å teste mæ enda.. Tenkte å teste mæ seinar ikveld.. Vi er på en liten roadtrip t barndomshjemmet hans for å ferie reTen av jula der.. Vi satt inn aksjer imorrest men det renner bare ut :( koffør skjer d? Off..

Æ e på CD11 idag :) så ifølge ladytumer appen så starter eggløsningen idag og på BV G appen starta d 24 des :/ forvirra .. Har 25 dager sykkus.. Hatt d tre ganger nå og regna ut fra d.. Menmen fårvt en test seinar og sjå :)

Last edited:
Eller er de for svake???

her er mine:

Første er fra 21. Den siste i dag. Tok 2 tester i går og 22 (tror jeg det var).

Første gang med el tester. Blir ikke helt klok. Så forandrer de seg jo (blir svakere farge) når de ligger så mange døgn.

Vedlegg

• 20141226_161701.jpg
    20141226_161701.jpg
    537 KB · Visninger: 60
Back
Topp