♡♡IKM uke 2♡♡

Har ikkje hatt sjansen t å teste mæ enda.. Tenkte å teste mæ seinar ikveld.. Vi er på en liten roadtrip t barndomshjemmet hans for å ferie reTen av jula der.. Vi satt inn aksjer imorrest men det renner bare ut :( koffør skjer d? Off..
Er da helt normalt at det renner sperm ut igjen :) men det kan være lurt å bli liggende i ca 30 minutt etter samleie for å sikre svømmerene god tur oppover :) har du derimot masse plager med UVI så kan det være greit å kutte tiden ned til 15 minutt før du går på do for å tisse :)

Liker ikke helt at vi får overnattingsbesøk flere netter nå i EL tider...

Kjenner meg igjen i den der :/ Det er så utrolig kjedelig :(

Vi har oss selvom vi har besøk, bare tar der rolig og målet er at han skal komme. Nå kommer han ganske fort hvis jeg Gjør mitt, sånn som han liker da ;-) Ingen har merka det hittil... tror jeg :-p

5 dpo i dag! Testinga starter allerede 8 dpo, den 29.12 fordi jeg må finne ut av en evt graviditet så tidlig som mulig for å få tatt crinone :) Bare 3 dager til det!! Woho!

Flere som begynner testinga på den aller siste uka i 2014? ;)

Vi har oss selvom vi har besøk, bare tar der rolig og målet er at han skal komme. Nå kommer han ganske fort hvis jeg Gjør mitt, sånn som han liker da ;-) Ingen har merka det hittil... tror jeg :p
Men vi har barna på vårt soverom.. Da må vi finne en løsning på badet da..

5 dpo i dag! Testinga starter allerede 8 dpo, den 29.12 fordi jeg må finne ut av en evt graviditet så tidlig som mulig for å få tatt crinone :) Bare 3 dager til det!! Woho!

Flere som begynner testinga på den aller siste uka i 2014? ;)

Jeg har veeeeeldig lyst men redd for å få negativ eller teste for tidlig... (nå er jeg bare 2 eller 3 dpo da)

Jeg har veeeeeldig lyst men redd for å få negativ eller teste for tidlig... (nå er jeg bare 2 eller 3 dpo da)

Fra og med 9 dpo og utover er det sjanse for å få svak positiv hvis man er gravid :) Som sagt tester jeg allerede 8 dpo pga. crinone. Men ellers ville jeg ventet til 10 dpo minst, hvis jeg hadde klart det!

Jeg venter nok.

Muuuuuliog jeg ryker på 31.12, da er jeg vel 10 dpo, jeg er 5 dpo i dag, men muligens venter jeg et par dager til, <og derved for å se om spottingen kommer denne gangen også.

Skulle hatt el i dag ifølge FF, ingen positiv test hittil, så her legger vi bare inn aksjer hver dag nå som vi har tid og overskudd :p Syns det er rart at jeg ikke får positiv test, ikke antydning engang! Fikk aldri det forrige pp heller... o_O Ja ja, håper jeg har el allikevel :D

Fra og med 9 dpo og utover er det sjanse for å få svak positiv hvis man er gravid :) Som sagt tester jeg allerede 8 dpo pga. crinone. Men ellers ville jeg ventet til 10 dpo minst, hvis jeg hadde klart det!
Man kan få positiv test før det :) jeg har fått positiv test på 8dpo :) 2 ganger. Men ja, mye større sjans for positiv senere :)

6 dpo i dag, så det er lenge siden jeg hadde positiv el test, det var sist søndag det.

Nå er det full nedtelling til annen testing her.

Man kan få positiv test før det :) jeg har fått positiv test på 8dpo :) 2 ganger. Men ja, mye større sjans for positiv senere :)

Joda så klart ;) bare tenkte at man ikke bør teste før 9 dpo minst, hvis man er redd for negativ test og evt falsk negativ. Men er fullt mulig å få pos 8 dpo også ja!

Back
Topp