♡♡IKM uke 2♡♡

Hei! Da kom TR og jeg melder meg inn her!:) Jeg har IKM Søndag 11.1 og dette er pp3.Jeg er faktisk på ferie i tropiske strøk selve IKM-uka men der er der vel wifi så jeg får holdt meg oppdatert og oppdatert her. Håper nyttårsspira sitter for oss alle. Det blir en aktiv uke som leder opp til nyttårsaften for min del he he:)
 
Hei! Da kom TR og jeg melder meg inn her!:) Jeg har IKM Søndag 11.1 og dette er pp3.Jeg er faktisk på ferie i tropiske strøk selve IKM-uka men der er der vel wifi så jeg får holdt meg oppdatert og oppdatert her. Håper nyttårsspira sitter for oss alle. Det blir en aktiv uke som leder opp til nyttårsaften for min del he he:)
Velkommen:D
 
Ikm skal være 9/1/15 pp 5 :)
 
Jeg er på cd 14. Tok en el test idag, å den var veldig svak. Så får bare fortsette å teste hver dag. Når på dagen tester dere, damer?:)
 
Jeg har ikke mulighet for å teste midt på dagen, så jeg tester om morningen. Burde kanskje teste når jeg kom hjem fra jobb heller, eller har det ikke noe å si?
Tja, om det funker for deg på morgenen, så er det greit det, men lh har en topp i urinen midt på dagen.

Jeg tester klokken 11, da har jeg ikke vært på do på minst 4 timer og ikke drukket noe særlig de siste to
 
Back
Topp