☾ Skravletråd lag MÅNESKINN ☽

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Fiona84, 13 Jan 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Fiona84 Shrek <3 Oktobermirakler 2013 VIP

Me skal vinne, så då klarer du deg med litt opp:D men kos deg masse med London!! Passe misunnelig på deg:p

• Liker Liker x 1
  2. Zara85 Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

Skulle skrive noe, men fant plutselig ut at jeg er på feil tråd.. Haha.. Sorry.. :p

• Liker Liker x 1
  3. lillerypa Forumet er livet

Syk unge denne uka, så alt av trening og kosthold har gått i vasken :/ skulle være flink med challengen, men ikke fått gjort det heller :( men fikk i det minste til en helt kjøttfri dag igår, og det er jo en prestasjon i og med at jeg bare liker kjøttpålegg ;)

4. lillerypa Forumet er livet

Spent på hvordan vi gjør det denne uka, håper vi fortsetter der vi slapp forrige uke ;)

• Liker Liker x 1
  5. Fiona84 Shrek <3 Oktobermirakler 2013 VIP

Alle har i alle fall levert vekt, og vi har eit snitt på 777,5 poeng per lagmedlem på utfordringa. Så blir spennande å sjå kva dei andre har:D

6. Lucci Elsker forumet

Jeg har ikke fått vært med på utfordringen denne uka... Har hatt to eksamener og jobbing.... så det ble litt mye for meg :)

7. Fiona84 Shrek <3 Oktobermirakler 2013 VIP

Sånn er det av og til:) håper det gikk bra på eksamen:D

8. Fiona84 Shrek <3 Oktobermirakler 2013 VIP

:( kjedelig, men du røyk dessverre ut:(

9. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Så dumt at dere mistet igjen :(
    Da er spørsmålet: Vil dere slåes sammen med andre lag eller fortsette en uke til som eget lag? :)

10. Fiona84 Shrek <3 Oktobermirakler 2013 VIP

Då me var 6 ville alle fortsette. Regner med det er det samme no når me er 5. Men eg kan berre snakke for meg sjølv. Eg vil helst fortsette. Men vil dei fleste slåast saman så er eg med på det.

• Enig Enig x 1
  11. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Vi er 6 på solstråle også. Tror det går bra hvertfall en uke til :)

12. Fiona84 Shrek <3 Oktobermirakler 2013 VIP

Eg har trua :D

13. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Flott :D Jeg også ;) Neste uke skal dere vinne synes jeg ;)

14. Fiona84 Shrek <3 Oktobermirakler 2013 VIP

Det håpar eg og. No er det på tide :D

• Liker Liker x 1
  15. lillerypa Forumet er livet

Ja, neste uke må vi klare oss! Skal gjøre mitt beste på utfordringen, denne uka var jo en tragedie for min del :/

16. Ranveig! Forumet er livet Aprillykke 2016

Blæh, det var typisk. Nåja, eg fortjente det egentlig. Men det går greit.

Eg har fått tak i brudekjole og ein kjole til og masse undertøy og vi har sett Lion king i dag og det var fantastisk (så då tåler eg å ryke ut)!

Lykke til vidare til dokker andre!

• Liker Liker x 2
  17. lillerypa Forumet er livet

Ååh, driver å går opp og ned hele tiden.... Håper dere andre har gått ned masse, hvis ikke ryker jeg denne uka :/

18. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

• Liker Liker x 1
  19. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Husk å legge inn poeng i utfordring innen 19.00!! Om alle legger inn har dere gode mulighter til å kunne vinne med Pusemors fantastiske poengsum :) Kom igjen ;)

20. Lucci Elsker forumet

Så mye å gjøre denne uka at jeg rakk akkurat legge inn :) Dessverre gått opp 100 gram !!!!!

Del denne siden