☾ Skravletråd lag MÅNESKINN ☽

Usj! Det er dumt at det er akkurat denne veka eg må levere vekt i dag, for eg hadde trengt ein ekstra dag... Litt opp. Eg kan alltids skulde på mensen, men eg veit og at eg nok burde ha klart meg utan bolle på klubb i går. Jaja. Det var grådig gode bollar, så det var sånn ca verd det!

Då registrerer eg vekt (har allerede registrert utfordringa), og så setter eg snuten mot London, venninner, musikal, mat og brudekjoleshopping! Wohoo!

God helg til dokker og lykke til med veiing i morgon!
Me skal vinne, så då klarer du deg med litt opp:D men kos deg masse med London!! Passe misunnelig på deg:p
 
Syk unge denne uka, så alt av trening og kosthold har gått i vasken :/ skulle være flink med challengen, men ikke fått gjort det heller :( men fikk i det minste til en helt kjøttfri dag igår, og det er jo en prestasjon i og med at jeg bare liker kjøttpålegg ;)
 
Spent på hvordan vi gjør det denne uka, håper vi fortsetter der vi slapp forrige uke ;)
 
Spent på hvordan vi gjør det denne uka, håper vi fortsetter der vi slapp forrige uke ;)
Alle har i alle fall levert vekt, og vi har eit snitt på 777,5 poeng per lagmedlem på utfordringa. Så blir spennande å sjå kva dei andre har:D
 
Jeg har ikke fått vært med på utfordringen denne uka... Har hatt to eksamener og jobbing.... så det ble litt mye for meg :)
 
Jeg har ikke fått vært med på utfordringen denne uka... Har hatt to eksamener og jobbing.... så det ble litt mye for meg :)
Sånn er det av og til:) håper det gikk bra på eksamen:D
 
Usj! Det er dumt at det er akkurat denne veka eg må levere vekt i dag, for eg hadde trengt ein ekstra dag... Litt opp. Eg kan alltids skulde på mensen, men eg veit og at eg nok burde ha klart meg utan bolle på klubb i går. Jaja. Det var grådig gode bollar, så det var sånn ca verd det!

Då registrerer eg vekt (har allerede registrert utfordringa), og så setter eg snuten mot London, venninner, musikal, mat og brudekjoleshopping! Wohoo!

God helg til dokker og lykke til med veiing i morgon!
:( kjedelig, men du røyk dessverre ut:(
 
Så dumt at dere mistet igjen :(
Da er spørsmålet: Vil dere slåes sammen med andre lag eller fortsette en uke til som eget lag? :)
 
Så dumt at dere mistet igjen :(
Da er spørsmålet: Vil dere slåes sammen med andre lag eller fortsette en uke til som eget lag? :)
Då me var 6 ville alle fortsette. Regner med det er det samme no når me er 5. Men eg kan berre snakke for meg sjølv. Eg vil helst fortsette. Men vil dei fleste slåast saman så er eg med på det.
 
Då me var 6 ville alle fortsette. Regner med det er det samme no når me er 5. Men eg kan berre snakke for meg sjølv. Eg vil helst fortsette. Men vil dei fleste slåast saman så er eg med på det.
Vi er 6 på solstråle også. Tror det går bra hvertfall en uke til :)
 
Ja, neste uke må vi klare oss! Skal gjøre mitt beste på utfordringen, denne uka var jo en tragedie for min del :/
 
Blæh, det var typisk. Nåja, eg fortjente det egentlig. Men det går greit.

Eg har fått tak i brudekjole og ein kjole til og masse undertøy og vi har sett Lion king i dag og det var fantastisk (så då tåler eg å ryke ut)!

Lykke til vidare til dokker andre!
 
Ååh, driver å går opp og ned hele tiden.... Håper dere andre har gått ned masse, hvis ikke ryker jeg denne uka :/
 
Husk å legge inn poeng i utfordring innen 19.00!! Om alle legger inn har dere gode mulighter til å kunne vinne med Pusemors fantastiske poengsum :) Kom igjen ;)
 
Så mye å gjøre denne uka at jeg rakk akkurat legge inn :) Dessverre gått opp 100 gram !!!!!
 
Back
Topp