☾ Skravletråd lag MÅNESKINN ☽

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
Velkomne til lag MÅNESKINN, sjølvsagt det beste laget:D

Me består av:

Fiona84 (Lagleder)
*Krusedullen*
Pusemor
Ranveig!
Lucci
lillerypa

Disse er dessverre ute av kampen, men framleis med på wildcard:
Mamma med spire
Birdi

Disse er dessverre ute pga at vekt ikkje var registrert i tide:
sussna91
Bkno7356472
Heldiggrisene
Annemor

= 13 deltakere = BMI 380,40
 
Last edited:
Velkomne til lag MÅNESKINN alle saman:) eg gler meg til å jobbe saman med dykk:D
 
Er det mange som er gira på lag MÅNESKINN eller? :D
 
Lagde tråder på denne og vekt tidligere på morgenen/dagen i går. Vi er bare to der Forløpig. Du får bestemme hvem vi skal skravle og veie på siden du er lagleder :)
 
Lagde tråder på denne og vekt tidligere på morgenen/dagen i går. Vi er bare to der Forløpig. Du får bestemme hvem vi skal skravle og veie på siden du er lagleder :)
Beklager! Det la eg ikkje merke til!! Men er det greitt om me brukar denne, så har eg kontroll på førsteinnlegget, i tilfelle det blir nokre endringar, så kan eg redigere det? :)
 
Ikkje lenge til fredag, folkens. Har dokke strategien klar? :D
 
Beklager! Det la eg ikkje merke til!! Men er det greitt om me brukar denne, så har eg kontroll på førsteinnlegget, i tilfelle det blir nokre endringar, så kan eg redigere det? :)

Helt innafor :) Sa i fra til Pusemor at vi avslutter den jeg laga og den vekttråden også bruker vi denne og den andre du mekka :D
 
Oh yes! Men, nå skal vi ta det vi leverte inn som vekt for å melde oss på, og så veie oss igjen frdag morgen, og trekke fra den summen?
Den du registrerte då du meldte deg på var kun for registrering, slik at alle laga fekk ca lik bmi:) no på fredag så leverer me startvekt. Altså ingen utregning:) og så startar konkurransen då:)
 
Fra fredagen av er det et nytt og bedre liv jenter :D Fy flate, blir jo og se ut som strøkne frøkner hele gjengen til sommern. Sprettnerumper og strak rygg :D Oooh...gleder meg! Og dette skal vi få til sammen! :D
Vi skulle hatt sånn at vi kunne tagget andre her inne slik at vi fikk med resten. Mangler en del på Vekttråden, og her vel og merke ;)
 
Eg er klar for å gå meir ned! Eg gjekk ned ca 14 kg frå mai til jul i fjor (og opp igjen eit par kg i jula), men skal vidare nedover. Har ein avtale med sambuaren om snop berre annankvar helg (på kveldstid) og det vil nok hjelpe godt på (dessutan blir ostepoppen mykje bedre når eg har venta på den i 12 dagar).

Dette er min tredje slankekrig, og eg satsar på at eg held meg frisk. Første gong måtte eg avbryte då eg blei innlagt med gallesteinsanfall med null kontroll over noko som helst (og så skulle eg rett på ferie etterpå), og forrige gong fekk eg ikkje trent på mange veker pga blindtarmoperasjon. Så no nektar eg rett og slett å bli sjuk!

Spennande med start i morgon. Blir det utfordring allerede første veka? Er det nokon som veit noko om det?
 
Huff, jeg skreiv visst i den andre tråden :p
Er veldig spent på hvordan dette skal gå!! Hat hatt veldig dårlig kosthold i det siste... Er avhengig av brus, så spent på hvor mangel dager jeg klarer meg uten ;p

Skal dere gå mye ned?
 
Veldig forvirrende med to veietråder forresten, går det ikke an at overskriften på den veietråder som ikke brukes endres? Så slipper vi at noen legger inn i feil tråd :)
 
Her ligger jeg på rundt 71 nå, så har som mål å gå ned til under 65 kg denne krigen. Var med i forrige runde og, men gikk da opp litt igjen i jula. Blir bra å få registrert startvekt imorgen da. :)
 
Veldig forvirrende med to veietråder forresten, går det ikke an at overskriften på den veietråder som ikke brukes endres? Så slipper vi at noen legger inn i feil tråd :)
God ide. Har sendt pm til Smily og spurt om ho kan fikse det:)
 
Huff, jeg skreiv visst i den andre tråden :p
Er veldig spent på hvordan dette skal gå!! Hat hatt veldig dårlig kosthold i det siste... Er avhengig av brus, så spent på hvor mangel dager jeg klarer meg uten ;p

Skal dere gå mye ned?
Var også glad i brus. Hehe. Coca-coliker. Men har vore utan sidan nyttårsaften no:D veldig deilig:)
 
Håpar alle er klare for morgendagen no:D eg er i alle fall gira!
 
Veldig forvirrende med to veietråder forresten, går det ikke an at overskriften på den veietråder som ikke brukes endres? Så slipper vi at noen legger inn i feil tråd :)
Har spurt etter hjelp til og få sletta trådene slik at de blir helt borte.
 
Tenkte ikkje på at me ikkje treng BMI no. Så alt dokke treng å registrere i dag, er startvekt:)
 
Back
Topp