Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Vanskelig eller?God morgen!
Håper alle har sovet godt og får en god start på den nye uka.
Her starter jeg med en tre-dagers PEL-eksamen. Skal spise ferdig og slappe av litt før jeg sjekker oppgaven som legges ut kl.09, og så er det bare å gi jernet.
Så spennende. Er dette siste oppgave før ferien?Lykke til med eksamen!!! Er det en stor oppgave du skal skrive?
Jeg har levert en gruppeoppgave nå, og håper ikke jeg gjorde noe mer feil enn at jeg har skrevet feil dato på forsiden
Vi kan vel ikke gå ned i karakter av det
Jeg skal sitte litt til på skolen, ta en kaffe og litt mat før jeg skal på barselbesøk til ei venninne jeg ikke har sett på kjempelenge! Det blir koselig
Ha en fin dag!
Så fin kake du lagde igår Skulle svare deg på snap, men gikk i glemmebokaLykke til med eksamener og oppgaver jenter
God dag
God natt og opp kl 6:15 for å gjøre meg klar for jobb før stell av unger konfirmasjonen var koselig igår og søsteren min var fornøyd med dagen barna koste seg å, men Leoh og sambo dro hjem etter maten sånn at Leoh skulle få sove! Han sovner jo bare i seng, lille raringen
Etter jobb så må jeg hjem å printe ut jobbsøknad og få levert den, også må jeg handle skulle egentlig vært på kontroll med Leoh idag, men utsatte det istedet
Ha en fin dag
En feil dato utgjøre heldigvis ikke et stort trekk, nei. Så koselig med barselbesøk. Høres ut som en grei mandag.Lykke til med eksamen!!! Er det en stor oppgave du skal skrive?
Jeg har levert en gruppeoppgave nå, og håper ikke jeg gjorde noe mer feil enn at jeg har skrevet feil dato på forsiden
Vi kan vel ikke gå ned i karakter av det
Jeg skal sitte litt til på skolen, ta en kaffe og litt mat før jeg skal på barselbesøk til ei venninne jeg ikke har sett på kjempelenge! Det blir koselig
Ha en fin dag!
Takk for det!Lykke til! Vanskelig eller?
Nei desverre er det ikke ferie riktig endaSå spennende. Er dette siste oppgave før ferien?
Så kos med besøk til baby ♡
Det kommer, plutselig har du nesten 4000 ord og må korte nedEn feil dato utgjøre heldigvis ikke et stort trekk, nei. Så koselig med barselbesøk. Høres ut som en grei mandag.
Besvarelsen skal være på 3600ord, fordelt på tre redegjørelsesoppgaver. Har ikke fått vært effektiv i dag. Tenker mye, men har ikke fått skrevet noe særlig.:/
Det skal nok gå på et vis, men det er så drygt å vente på at det løsner. Men DA går det unna.Det kommer, plutselig har du nesten 4000 ord og må korte ned
Ikke en kjempestor oppgave, da, men ikke akkurat lang tid å skrive den på Stress, kan jeg tenke meg. Men jeg er sikker på at du får det til
Ikke sant. Det er veldig deilig når det kommer så langtDet skal nok gå på et vis, men det er så drygt å vente på at det løsner. Men DA går det unna.
Så fin kake du lagde igår Skulle svare deg på snap, men gikk i glemmeboka
Mye god mat og kaker kan jeg tenke meg? :-D
Lykke til med jobbsøkingen! :-D
Gikk det fint på jobb?
Her er det fri i bhg i dag. Så vi kom hjem fra pappa i dag. Regner masse og jeg hentet akkurat Elsa og Anna tøydokker til Mina. De slipper hun ikke ut av synet på en stund
Khalid hadde lagd deilig couscous med kylling til oss.
Ellers blir det rolig her i dag og OC i kveld :-D
Hva skal dere?
Så deilig med masse kaker :-DHehe takk ble fornøyd med kakene denne gang og smakte godt å
Masse god mat og flere andre kaker jeg gikk å spiste på mmmm..
Takk en stilling jeg kunne tenke meg, så krysser fingre! gikk bra på jobb ja, var ferdig rundt 1 når begynner du i jobben din?
De er fineHihi sånne dukker har vi å.. Liana har Anna og Emira har Elsa også har Liana olaf bamse dem sover hun ofte med
Flink mann du har som ordner opp med mat
Rolig dag her å, men tror jeg må bade Leoh snart
Så deilig med masse kaker :-D
Flink er du!
Vet ikke. Sjefen skulle maile/ringe meg i dag, men ikke hørt noe hmm...
De er fine
Vil ha Olaf til W, men har ikke funnet det. Hvir kjøpte du?
Ja, deilig å slippe lage mat så ofte hehe...
Her har han bada begge i balja, og jeg kledde på de. Så snart er det leggetid... eller om 1 time