☆ Skravletråd September ☆

Tenkte det. Så må jeg til DPS i dag også [emoji33][emoji23] Men det er 13. Så da kan jeg ta en blund først.

Ja. Snart ! Men tenkte få vaske ut hele huset også før vi drar. Elsker å komme hjem til rent hus :D

Lykke til hos dps :)
 
God morgen :)
Jeg hadde planer om å gå til sengs tidlig i går, men det ble istedet senere enn normalt. Trøtt som en strømpe!
Veldig fort gjort det der gitt [emoji848]
 
Skjer hver eneste gang jeg planlegger å gå til sengs tidlig :hilarious:
Og skal jeg noe tidlig dagen etter så kan du banne på at jeg legger meg enda senere :hilarious:
Likt her om det er en trøst. Går jeg til sengs tidlig, ligger jeg der i mange timer før jeg faktisk sovner.. Så vrir meg. Glor i taket
 
Oj, siste uken i september nå, hvordan ligger dere an på topp 100??
Tja, er der nå i alle fall, greit plassert men ikke på topp i forhold til antall innlegg når jeg ikke de to øverste premiene men de kan noen som trenger dem mer enn meg få vinne
 
Blir mest voksne bakerst og alt fra korte strekker til turer en time unna, som gjør at vi vet at med s max ville vi etterhvert syns den ville blitt liten siden de to bakerste setene er mest tiltenkt barn
Ja, de bakerste er ikke gode for lange voksne på fast basis i alle fall, men det går altså. Dog setter vi heller beltestolene med ungene våre bak der når vi skal ha med noen, fort gjort å flytte.

Vi har ikke andre med i bilen hver uke da, og hadde nok syntes at forsete pluss et sete på andre rad ledig til passasjerer var greit nok og at noen faktisk kunne sitte bak ved behov

Men det er oss. Som ikke bruker penger på en bil for kompiser, men en som dekker vårt behov. Vårt behov er å kunne ta med en ekstra eller to, men altså at vi glatt flytter en beltestol eller to, ungene elsker å sitte der bak ;-)
 
Likt her om det er en trøst. Går jeg til sengs tidlig, ligger jeg der i mange timer før jeg faktisk sovner.. Så vrir meg. Glor i taket

Jeg sovner jo om jeg bare går til sengs, så jeg har ingen unnskyldning for ikke å gjøre det :hilarious:
 
Slappa av i går riktignok. Etter ungene ble henta hos mamma.

Men fredag og lørdag forsvant fortere enn jeg trodde. Fredag var jeg ikke så sen da. Var i seng innen 0130. Men lørdag la vi oss rundt 0800 tiden [emoji33] Ble jommen sent ja
Såpass sent [emoji54][emoji54][emoji54]
 
Såpass sent [emoji54][emoji54][emoji54]
Uff ja. Var først i bursdag til søstra mi. Så tok jeg bussen til min hjemplass for å gå innom puben og møte mannen og de. Da var kl 0100 ca. Så var ikke han kommet dit da. Så han sendte taxi og henta meg. Så satt vi på nach til kl 06. Og når vi da kom hjem og var alene hjemme. Så tok det litt tid før vi faktisk la oss [emoji23]
 
Ja, de bakerste er ikke gode for lange voksne på fast basis i alle fall, men det går altså. Dog setter vi heller beltestolene med ungene våre bak der når vi skal ha med noen, fort gjort å flytte.

Vi har ikke andre med i bilen hver uke da, og hadde nok syntes at forsete pluss et sete på andre rad ledig til passasjerer var greit nok og at noen faktisk kunne sitte bak ved behov

Men det er oss. Som ikke bruker penger på en bil for kompiser, men en som dekker vårt behov. Vårt behov er å kunne ta med en ekstra eller to, men altså at vi glatt flytter en beltestol eller to, ungene elsker å sitte der bak ;-)
Mannen kjører ofte med en forening osv så ikke sånn at vi kjøper en bil pga venner men også fordi vi vil være komfortable med den og at vi har god plass, her er det heller ikke stor prisforskjell på s max og galaxy så velger da selvsagt for vår den den største
 
Uff ja. Var først i bursdag til søstra mi. Så tok jeg bussen til min hjemplass for å gå innom puben og møte mannen og de. Da var kl 0100 ca. Så var ikke han kommet dit da. Så han sendte taxi og henta meg. Så satt vi på nach til kl 06. Og når vi da kom hjem og var alene hjemme. Så tok det litt tid før vi faktisk la oss [emoji23]
Men det må vel ha hvert unaturlig for han som legger seg tidlig? [emoji54]
 
Men det må vel ha hvert unaturlig for han som legger seg tidlig? [emoji54]
Jo. Men han er veldig flink i helgene å være sen. I ukedagene han er tidligere enn unga bare [emoji14] I helgene er han veldig sen som meg [emoji14] Så koseligere med helgene da.

Da blir det kortspill og filmtitting sammen hvertfall :D
 
ja må innrømme det er det, nyter å endelig ha kun en halvtravel uke

kjenner den men går greit

Gleder meg til vi har en litt roligere uke også. De siste har bare vert kaos. Takk gud for ukesplanlegger slik at jeg har kontroll på alt som skal skje :p
 
Back
Topp