☆ Skravletråd September ☆

Tenkte det. Så må jeg til DPS i dag også [emoji33][emoji23] Men det er 13. Så da kan jeg ta en blund først.

Ja. Snart ! Men tenkte få vaske ut hele huset også før vi drar. Elsker å komme hjem til rent hus :D

Deilig å komme hjem til rent hus ja. Men ikke alltid like lett å få til :p
Lykke til hos DPS senere :)
 
Deilig å komme hjem til rent hus ja. Men ikke alltid like lett å få til [emoji14]
Lykke til hos DPS senere :)
Er liksom det. Begynte med klærne nå da [emoji23] Greit å få tømt den så godt det går :)

Takker. Går nok så fint det også. Kommer dit og hu kommet til å si at det er kooooselig å se meg igjen [emoji14] 1.5 år siden sist så [emoji23] Men hu er så kjekk atte :) Skal bli godt kjenner jeg
 
Gjør de det? Hvorfor det egentlig?
Om ting skal sendes ett stk tror jeg mandag til onsdag er tryggest for at det kommer frem når det skal. Men virker som mandag er dagen. Helga er tatt og de har forening på venterommet sammen alle [emoji23]
 
Er det jeg kan :D

Tror i helga jeg fikk inn 10 innlegg her [emoji23] Vært ei heavy helg gitt med mye. Men kjekk helg :D
Fikk ikke mye tid inne her jeg heller, føler ikke jeg fikk slappe så mye av I helga [emoji23]
 
Fikk ikke mye tid inne her jeg heller, føler ikke jeg fikk slappe så mye av I helga [emoji23]
Slappa av i går riktignok. Etter ungene ble henta hos mamma.

Men fredag og lørdag forsvant fortere enn jeg trodde. Fredag var jeg ikke så sen da. Var i seng innen 0130. Men lørdag la vi oss rundt 0800 tiden [emoji33] Ble jommen sent ja
 
God morgen :)
Jeg hadde planer om å gå til sengs tidlig i går, men det ble istedet senere enn normalt. Trøtt som en strømpe!
 
Back
Topp