☆ Skravletråd September ☆

Men altså.

I s max og helt sikkert også den andre dere anser som for liten, så er det plass til en voksen forran stolen til lillebror, den kan evt stå i midten så er det plass til en ved siden av også.

Beltestolen kan ved behov settes lenger bak. Ved kortere distanser kan voksne sitte bakerst også (men da kan du ikke ha en beltestol med isofix (eller annen bilstol som er fast) på den siden de skal gå inn, men der er lavere plass til beina så helt optimalt er det ikke, særlig ikke for lange folk

Men for all del. Naboen vår har sin tredje eller fjerde galaxy nå, så de liker bilen. Den første ble kjøpt når de fikk tvillinger. De har bare disse to barna og nå kjører de egne biler minst en har flyttet hjemmefra ;-)
Blir mest voksne bakerst og alt fra korte strekker til turer en time unna, som gjør at vi vet at med s max ville vi etterhvert syns den ville blitt liten siden de to bakerste setene er mest tiltenkt barn
 
Da er det litt tullete å ha dårlig samvittighet altså [emoji14] Om ungen selv er fornøyd og sover godt.

Men om du tidligere hadde hu i samme etasje som dere selv. Så ser jeg den. For det å ha de i annen etasje syns jeg også er litt for langt borte [emoji14] Unga bryr seg ikke derimot

Jeg vet. Er så irriterende når jeg "lager" meg selv problem. Men er nok bare jeg som kjenner på det ja :p Husker jeg hadde samme dilemma når guttungen måtte flyttes ned også. Og det var vell strengt tatt verre. Nå er de jo faktisk 2 stk som sover vegg i vegg nede.
 
Irriterer meg over at tapatalkappen er forandra. Om jeg skal reply nå kaster den meg til siste siden automatisk! Da må jeg plutselig bla meg tilbake jo og er da usikker på hvor jeg er. Er jo ikke sidetall lengre heller her nå.
Ææææ [emoji54] det skjer ikke her ihvertfall men husker en gang det var sånn, utrolig upraktisk
 
Jeg vet. Er så irriterende når jeg "lager" meg selv problem. Men er nok bare jeg som kjenner på det ja [emoji14] Husker jeg hadde samme dilemma når guttungen måtte flyttes ned også. Og det var vell strengt tatt verre. Nå er de jo faktisk 2 stk som sover vegg i vegg nede.
De koser seg nok de ja. Med litt tid blir du så vant med det atte [emoji14]
 
Mamma følelser og hormoner er ikke en bra kombo [emoji14]

Har flytta jentungen på 4,5 ned i kjelleren sammen til storebroren i helgen. Har laget til det flotte jenterommet for å kompensere mot dårlig samvittighet.
Hun var kjempe glad for å flytte ned. Og så happy for det nye rommet. Har sovet 2 netter der uten noe tull.

Så hvorfor klarer jeg å sitte igjen med dårlig samvittighet?? *oppgitt av meg selv*
Da skal du ikke ha dårlig samvittighet [emoji4]
 
Tilbake på legekontoret da for å orøve ta de prøvene. Ble hvertfall ikke sendt hjem. Minuset med i dag er at kontoret er fullt av folk. Dermed kø. I forhold til torsdag når jeg prøvde komme og det var null folk.

Menmen :)
Håper du slipper å vente altfor lenge da [emoji4]
 
Hjem å hvile litt etterpå da?

Bare noen dager igjen så drar dere :D :D
Tenkte det. Så må jeg til DPS i dag også [emoji33][emoji23] Men det er 13. Så da kan jeg ta en blund først.

Ja. Snart ! Men tenkte få vaske ut hele huset også før vi drar. Elsker å komme hjem til rent hus :D
 
Back
Topp