☆ Skravletråd Mai ☆

Er lettere å prate henne inn i det nå, men jeg trenger EGENTLIG mer tid enn helsesøstre, tannleger etc egentlig har. Blir gjort, men på halvtvang, nesten.

Jeg heller har ikke noe sprøyteskrekk [emoji85] synes det er litt vanskelig å forstå, egentlig, når jeg ikke kjenner helt på det selv.
Ikke sant. Føler en litt fæl også.

Hver sin skrekk. Jeg er redd klovner. Hu er redd sprøyter. :) Så vi snakker om det i gooood tid før.

Dessverre må hu ta blodprøver innen ett par år også. Den er verre. Men må teste om hu har arva leiden mutasjon fra meg før hu begynner tenke på p piller og slikt skummelt ! [emoji87]

Takk. Satser på det beste. Minste ville sove i si seng. Så om det ikke funker i natt må jeg ty til sofaen jo [emoji23][emoji33] Vil ikke sofaen. Ender bare med serie pga jeg sliter i den varme stua [emoji23]

Krysser fingra for at du slipper sofaen[emoji2]

Hver sin skrekk. Jeg er redd klovner. Hu er redd sprøyter. :) Så vi snakker om det i gooood tid før.

Dessverre må hu ta blodprøver innen ett par år også. Den er verre. Men må teste om hu har arva leiden mutasjon fra meg før hu begynner tenke på p piller og slikt skummelt ! [emoji87]
Vel. Jeg er redd haier. Og høyder. Men jeg skjønner jo det veldig godt selv [emoji23]
Nei, altså. Jeg forstår at det er skummelt, jeg bare klarer ikke helt å skjønne at det er såå vanskelig likevel.

31+1
Forrige kom 35+4, så kjenner til det å ikke være forberedt da [emoji23]
Denne gang er jeg mentalt forberedt på "når som helst". Synes ikke han her trenger komme tidligere enn storesøsteren gjorde dog..
Satse på at han gjør som lillebror her, venter to ekstra uker. Følte jeg at var såååå på overtid når han kom 39+0 [emoji23]

Satse på at han gjør som lillebror her, venter to ekstra uker. Følte jeg at var såååå på overtid når han kom 39+0 [emoji23]
Haha, føler nok jeg og i så fall!

Hahaha ja. En annen kompis la seg på gresset heller enn å ligge i teltet med han [emoji23][emoji23]

Også har han ganger der han ikke snorker og jeg må sjekke om han lever. Blir helt stille. Ikke pust en gang. Helst enda verre [emoji23]
Tja kunne vel godt hvert noe imellom da [emoji13]

Kryper til sengs jeg og. Er helt ferdig i kroppen...
God natt!

Jeg og.. Derfor jeg har skapene fulle, tror jeg. Liker å kjøpe te likevel.. Men altså. Denne var faktisk ganske god. Var en med masse smak. Kirsebær, appelsin, sitrongress.. Blant annet.
Du lager med kokende vann og en sånn liten tesil, eller?

Når hu i 5.klasse forteller hu i 1.klasse med en erten stemme
- Neste år MÅ du ta andreklassesprøyta! Hahaha!

Da stepper den gode mammen som jeg er inn med også en erten stemme
- Og DU må ta sjetteklassesprøyta. Og neste år der syvendeklassesprøyta. Så. Neste år vaksine på begge. Mohaha

[emoji56]

Minste ler og eldste ser bare paff ut [emoji23]
Haha så snill mamma du er da [emoji23][emoji23][emoji23]

Huff, snuppa her tok de prøvene for lenge siden, greit å få tatt.

Jeg og snuppa er eneste i min familie som ikke har den [emoji85]

Back
Topp