Hvilken kamp ser du da?Fotball på TV her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken kamp ser du da?Fotball på TV her
Herregud.. Dattera klager sååå fælt, aldri hørt så galt [emoji23]
Fikk henne til å ta ut av oppvaskmaskinen.. Høres ut som om jeg hadde bedt henne løfte et helt hus. [emoji28]
"uff.. Åååhååååhhhhååååååhhhhhhh..... Baahhhh..."
Grufult gitt..! [emoji85][emoji85]
Så fint
Åhh. Det hadde jeg likt.
Vi har en 38 år gammel hage. Den inneholder ikke så mye, men den er "satt" det krever mye jobb og mye penger om den skulle blitt tatt fra grunnen slik jeg kunne tenkt meg
Hadde jeg hatt den fra start hadde den vært planert. Heller to etasjer med hage enn en som er skrå alle retninger (men ikke bratt nok til å ake eller ha vannsklie) det er masse. Masse masse mose og løvetann. Ujevnheter og humper og dumper. Men nederst i hagen åtte ripsbusker, så ikke bare å planere heller. Og hage rundt huset på 3,5 sider og alt henger sammen, og skrår minst to retninger.
Tenk å få ordne en hage fra bunnen. Grunn nok til at jeg drømmer om å bygge....
En balje på trappa:
![]()
Sykkel med blomster, også på trappa:
![]()
Resten som venter:
![]()
Samme som ser saraHvilken kamp ser du da?![]()
Herregud.. Dattera klager sååå fælt, aldri hørt så galt [emoji23]
Fikk henne til å ta ut av oppvaskmaskinen.. Høres ut som om jeg hadde bedt henne løfte et helt hus. [emoji28]
"uff.. Åååhååååhhhhååååååhhhhhhh..... Baahhhh..."
Grufult gitt..! [emoji85][emoji85]
Er ikke så lett... Hvor gammel er hun? Det er helt ok å bare bo nede, ja.Fine er jo at dere kan ta det over langen da[emoji4] så lenge dere klarer dere med å bo nede.
God kveld! Jeg holder på å få dattera i seng.God kveldhva skjer rundtomkring i kveld?
Haha, ja.. Hun var litt sulten da. Hun, som meg, påvirkes VELDIG av innholdet i magesekken [emoji23] Hjelper gjerne godt når det er lenge siden vi har spist begge to, gitt....Syns de begynner med klagingen tidlig, gruer meg til tenårene [emoji87]
Og hvem holder du med?Samme som ser sara
Grusomt vett! Hun hadde jo så mye energi, tenkte hun kunne bruke det til noe fornuftig, bare [emoji14]Haha[emoji23] husarbeid er et ork!
Har satt meg ned med serier og brus jegGod kveld! Jeg holder på å få dattera i seng.
Skal snart ned og sette meg med serier og brus.
Enn der?
Haha. Bruker hun og å si. "Men det er ikke så lett!" [emoji23]Hahaha!Er ikke så lett... Hvor gammel er hun?
![]()
Uuh. Hvilken serie?Har satt meg ned med serier og brus jegBegge kidsa i seng. Og mannen jobber
![]()
Tja ingen av de egentligOg hvem holder du med?![]()
Ser for øyeblikket på Good WifeUuh. Hvilken serie?
Hun skulle egentlig vært i seng allerede, men.. Jeg kom visst til å be henne om å sortere bøker.. Så da måtte jeg få la henne gjøre det litt.
Vurderer kjøre et lite flyttelass til og, og bare.. Sette litt småting på plass.