☆ Skravletråd Mai ☆

God dag! :)
Fikk beskjed om at vi kaaanskje kunne begynne å flytte i ettermiddag! :D
Noe jeg synes hørtes bra ut, men gubben bare ".. I ettermiddag..? Er det noe vits i da?"

.... Hvor er entusiasmen?
Er det ikke bedre å begynne litt i dag og ta litt i morgen, enn å gjøre ALT på onsdag, f.eks?
Det syns jeg absolutt. Fordele det litt. Blir fryktelig tungt om alt skal tas på en dag ja

God dag[emoji4]
Så godt å kunne starte litt smått da. Håper mannen snur litt og skjønner at det kan være greit å begynne litt[emoji4]
Ja, jeg synes jo det. Spesielt siden jeg ikke kan løfte... Eh.. Noen ting, så møbelbæring må jeg jo la andre ta.
Har så lyst å få "klarert" et rom så jeg kan prøve vaske ut av det og.. Men mannen har jo sport han skulle sett på, vet du, så da LETER han jo etter måter å være negativ på...

Det syns jeg absolutt. Fordele det litt. Blir fryktelig tungt om alt skal tas på en dag ja
Jeg synes jo det er greiest, men den gubben... Har sport han skulle sett [emoji28][emoji28]

Haha[emoji23] håper det blir bedre enn fryktet[emoji12]
Gratulerer som kommende tante![emoji173]️
Haha håper det jeg også men virker som om hun forsto det godt da [emoji23] tenkte det var greit med en forklaring i tilfelle hun plutselig ville kaste ut samboeren [emoji23]

Jupp, man skal helst unngå at folk bryter fasten alene så er også godt vant til dette [emoji4]
Bryter fasten som i "hey, nå er det lov å spise!!", eller bryter som i "nå spiser jeg før lov"?

God dag! :)
Fikk beskjed om at vi kaaanskje kunne begynne å flytte i ettermiddag! :D
Noe jeg synes hørtes bra ut, men gubben bare ".. I ettermiddag..? Er det noe vits i da?"

.... Hvor er entusiasmen?
Er det ikke bedre å begynne litt i dag og ta litt i morgen, enn å gjøre ALT på onsdag, f.eks?
Jo det er bedre

D var endelig det nye skrivebordet oppe
Klær lagt sammen

Kb er ute , spent på om han får henge med de klassekompisenr

Nei er det ikke ;)
Jeg som IKKE liker sport, syns det er dumt. Spesielt når jeg har planer om å se ting på tv også er det borte pga fotball/håndball. Får ha egne kanaler syns jeg for de som liker sport. Ikke ødelegge de vanlige ;) Men det er min mening. Og evig glad jeg har en mann som et akkurat som meg når det gjelder sport [emoji14]

Ja, jeg synes jo det. Spesielt siden jeg ikke kan løfte... Eh.. Noen ting, så møbelbæring må jeg jo la andre ta.
Har så lyst å få "klarert" et rom så jeg kan prøve vaske ut av det og.. Men mannen har jo sport han skulle sett på, vet du, så da LETER han jo etter måter å være negativ på...

Så kjett[emoji85] men han må da mene selv at det er bere og ta litt og litt, så får han se sporten sin på opptak[emoji12]

Back
Topp