Ja, det sies i Trøndelag at det er "itj nå som kjæm tå sæ sjøl"! Så en må bare skape sin egen lykke.
Håper du hadde en fin himmelsprett.![]()
Den var knallfin og lat![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det sies i Trøndelag at det er "itj nå som kjæm tå sæ sjøl"! Så en må bare skape sin egen lykke.
Håper du hadde en fin himmelsprett.![]()
Ja mange ser veldig små ut. Men var overraska over hvor god plass det var i egolfen faktisk. Også i bagasjerommet. [emoji7] Elska den bilen. Men pga slutt på pendlinga til mannen, solgte vi den. Kjører volvo v70 da. Så har jo ganske stor plass uansett [emoji14]Hm. Nice! Jeg har bare sett disse små blåbærene som kjører rundt. [emoji28]
Ser ut til å være liiitt større enn sånn mopedbil omtrent [emoji23]
Skulle nok hatt meg større bil selv nå. Liten corolla bare. Får plass til to unger og hundebur der, men er lavt under taket, og skulle helst hatt plass til mer. Sikler veeeldig etter en outlander [emoji7]
Festlig at telefonen min ikke vil ringe ut. Får ikke summetone, bare brytes av.
Mannen må ringe legekontoret og få vite når timen er. Problemet er at det alltid er lang telefonkø. Og han er på jobb
Åhh så braHurra da blir det drivhus på mannen å så får han en treningsbukse og løpesko+ noen fine t-skjorter om jeg finner
Lærte jeg også noe nytt. Ser aldri i bunnen jeg [emoji85][emoji23]Hver 4. time.
Når den ble oppdatert sist står under listen
Er litt bedre i dag, men dette var i går
![]()
Veldig stille her i dag?
Det var eBay vettu![]()
Hver 4. TimeHvor ofte oppdateres egentlig topp 100 listen..? Noen som vet..? [emoji85]
God morgenplaner i dag?
Pappa har egolf. Broren min også. Greit plass. Ikke til tre bilstoler.Vi hadde egolf. Syns den var skikkelig romslig jeg. Men vi har bare to barn. Men var superplass selv med svigerfar baki med de![]()
Skole, sfo og barnehage er stengt, så mange må ha fri. Jeg er jo hjemme så jeg bare har ungene her
Pappa har fri, de skulle på tur men mamma er ikke i form enda etter lungebetennelsen.
Men jeg forstår at mannen jobber.
Tusen takkDumt mannen syns den ble for lys da. Gjerne gi den til svigerinna mi som også jobber der da [emoji23] Må visst kjøpe mørkere blåfarge. Kresne mannfolk...
Mulig ikke. Men har kun en unge jeg som sagt, som er lita nok til å bruke bilsete utenomPappa har egolf. Broren min også. Greit plass. Ikke til tre bilstoler.
Velvel. Jeg sovna igjen. Men når jeg og minste sto opp og spiste frokost kom hennes i retur. Nå etter en dusj, To på rømmen og cola blanda med farris. Får håpe det binder godt sammen her![]()
Haha. Håpa vel det forandra seg når alt var ferdig. Samme det [emoji23] Jeg fikk prøvd noe nytt jeg i det minsteMakan, det kunne han jo sagt før du begynte?![emoji13]
Hu spydde en gang i morges [emoji33]Uff da, har hun blitt syk?![emoji31]
Bilde av jordbærkrukken. Orker ikke lete tilbake og sitere.
Har en etasje til, men disse er i "isolat" pga lus![]()
Det er tidlig..
Selv da L var liten, så NEKTET jeg å stå opp før tidligst 6. [emoji33] Tok heller henne med i sengen og sa det var natta enda [emoji23]
Men jeg hadde en veldig veldig lettvint unge. Spent på nestemann, som sikkert (bare for å gi meg en motvekt) blir et mareritt i forhold [emoji85]