☆ Skravletråd Mai ☆

Hm. Nice! Jeg har bare sett disse små blåbærene som kjører rundt. [emoji28]
Ser ut til å være liiitt større enn sånn mopedbil omtrent [emoji23]

Skulle nok hatt meg større bil selv nå. Liten corolla bare. Får plass til to unger og hundebur der, men er lavt under taket, og skulle helst hatt plass til mer. Sikler veeeldig etter en outlander [emoji7]
Ja mange ser veldig små ut. Men var overraska over hvor god plass det var i egolfen faktisk. Også i bagasjerommet. [emoji7] Elska den bilen. Men pga slutt på pendlinga til mannen, solgte vi den. Kjører volvo v70 da. Så har jo ganske stor plass uansett [emoji14]

Mamma har også en elbil. Husker ikke helt merket, men så romslig og grei ut den også. Utvendig så den større ut enn egolfen. Men innvendig tror jeg egolfen var større [emoji1] Om ikke er egolfen råfin da [emoji7]

Festlig at telefonen min ikke vil ringe ut. Får ikke summetone, bare brytes av.

Mannen må ringe legekontoret og få vite når timen er. Problemet er at det alltid er lang telefonkø. Og han er på jobb

Æsj, den er kjip[emoji13] håper du fant ut av tidspunkt?

Bilde av jordbærkrukken. Orker ikke lete tilbake og sitere.

Har en etasje til, men disse er i "isolat" pga lus
867382498530825818a70d639b2c0239.jpg

Vi hadde egolf. Syns den var skikkelig romslig jeg. Men vi har bare to barn. Men var superplass selv med svigerfar baki med de :)
Pappa har egolf. Broren min også. Greit plass. Ikke til tre bilstoler.

Skole, sfo og barnehage er stengt, så mange må ha fri. Jeg er jo hjemme så jeg bare har ungene her

Pappa har fri, de skulle på tur men mamma er ikke i form enda etter lungebetennelsen.

Men jeg forstår at mannen jobber.

Håper det har gått greit idag og at dere har hatt en fin dag!?[emoji4]

Tusen takk :D Dumt mannen syns den ble for lys da. Gjerne gi den til svigerinna mi som også jobber der da [emoji23] Må visst kjøpe mørkere blåfarge. Kresne mannfolk...

Makan, det kunne han jo sagt før du begynte?![emoji13]

Pappa har egolf. Broren min også. Greit plass. Ikke til tre bilstoler.
Mulig ikke. Men har kun en unge jeg som sagt, som er lita nok til å bruke bilsete utenom :) Så vi merker jo ikke like mye til hvor trangt det evnt er, som de som har 3 barn :)

Velvel. Jeg sovna igjen. Men når jeg og minste sto opp og spiste frokost kom hennes i retur. Nå etter en dusj, To på rømmen og cola blanda med farris. Får håpe det binder godt sammen her :)

Uff da, har hun blitt syk?![emoji31]

Det er tidlig..
Selv da L var liten, så NEKTET jeg å stå opp før tidligst 6. [emoji33] Tok heller henne med i sengen og sa det var natta enda [emoji23]

Men jeg hadde en veldig veldig lettvint unge. Spent på nestemann, som sikkert (bare for å gi meg en motvekt) blir et mareritt i forhold [emoji85]

Hehe, håper neste blir en syvsover[emoji14]
Jeg må så tidlig opp pga jobb....barna sover til ca 0630-07[emoji1]

Back
Topp