☆ Skravletråd Mai ☆

Mannen jobber?:) lykke til hos legen :) vel vi har besøk av et vennepar. De er på badet nå og styrer og steller. De har 2 små tvillinger . Håper på grilling . Bruke nye trampoline og basseng. Så ville visst de små hilse på dyra. Se reiser videre i kveld .
Mannen dro herfra halv sju, han er på jobb ja.

Kjekt med besøk og basseng og trampoline. Og vær til å bruke det. Her er ikke så ille kaldt i dag, 16 grader og ikke vind. Men tykt skylage, ikke et glimt av blå himmel.

Mannen dro herfra halv sju, han er på jobb ja.

Kjekt med besøk og basseng og trampoline. Og vær til å bruke det. Her er ikke så ille kaldt i dag, 16 grader og ikke vind. Men tykt skylage, ikke et glimt av blå himmel.
Ja de fleste gjør vel gjerne det. Min har tatt seg fri. Ja men usikkert enda. Tryggeee værmelding i morgen nemlig . Men tror solen dukker opp underveis her.

Ja de fleste gjør vel gjerne det. Min har tatt seg fri. Ja men usikkert enda. Tryggeee værmelding i morgen nemlig . Men tror solen dukker opp underveis her.
Tror veldig mange har fri i dag. Men det kunne han ikke, så da ble det jobb. Han får feriepenger til å dekke opp 4 dager eller noe sånn... (arbeidsledig i fjor) Da tar man ikke en feriedag i dag. Vi vil helst ha ferie i juli. Han skal etter planen ta ut et par uker pappaperm i juli i tillegg til ferien sin.

Tror veldig mange har fri i dag. Men det kunne han ikke, så da ble det jobb. Han får feriepenger til å dekke opp 4 dager eller noe sånn... (arbeidsledig i fjor) Da tar man ikke en feriedag i dag. Vi vil helst ha ferie i juli. Han skal etter planen ta ut et par uker pappaperm i juli i tillegg til ferien sin.
Okei her virker det som det var sånn 50/50 av de vi kjenner om de hadde fri eller ei. Skjønner godt det. Her har vi ferie fra siste uken i juni og 4 uker. Og 8 dager ferie i august .

Skole, sfo og barnehage er stengt, så mange må ha fri. Jeg er jo hjemme så jeg bare har ungene her

Pappa har fri, de skulle på tur men mamma er ikke i form enda etter lungebetennelsen.

Men jeg forstår at mannen jobber.

Merkelig det der.

Jeg blir også stort sett brent første dagen, mens ungene er smurt.

Men ikke så brent da
Jeg har dessverre huden fra min fars side og den er veldig sart.
Ungene har mer huden fra min mors side og blir brune med en gang.
Nå kommer riktignok min mor "bare" fra Danmark, men min mormors pikenavn utvandret fra grensetraktene mellom Frankrike og Belgia på 1600-tallet og var litt mørkere enn vi er her nord og huden og et par andre kjennetegn har man stort sett klart å beholde opp gjennom århundrene (med meg som unntak)

Jeg har dessverre huden fra min fars side og den er veldig sart.
Ungene har mer huden fra min mors side og blir brune med en gang.
Nå kommer riktignok min mor "bare" fra Danmark, men min mormors pikenavn utvandret fra grensetraktene mellom Frankrike og Belgia på 1600-tallet og var litt mørkere enn vi er her nord og huden og et par andre kjennetegn har man stort sett klart å beholde opp gjennom århundrene (med meg som unntak)
Greit med hud som tåler litt.

Jeg blir litt rød som blir brunt stort sett over natta.

Velvel. Jeg sovna igjen. Men når jeg og minste sto opp og spiste frokost kom hennes i retur. Nå etter en dusj, To på rømmen og cola blanda med farris. Får håpe det binder godt sammen her :)

I utgangspunktet ikke her heller. Men det ble bare slik så vi hadde noe sammen [emoji14] Haha
Men noen ganger sovner vi på sofaen, strikker, mobilsurfing og slikt da. Så serien går da videre [emoji23]
Var meningen vi skulle se det sammen, men.. Velger liksom alltid noe annet i stedet [emoji14]

Ser walking dead og z-nation sammen da. Og American horror story, men siste sesongen var ingen av oss så gira på..

Takker. Ogaå var man våken. På en fridag! Før barn! [emoji13]

Håper du sover godt !
Før barn til og med! Jeg har vært oppe sikkert 5 ganger i natt for å gå på do. Jeg skjønner faktisk ikke at det skal være mulig engang, den nødvendigheten..
Men sånn er det vel når man har en liten en som liker å vri på blæra [emoji106]

Føler meg foreløpig bedre i alle fall! Hjelper med søvn..!

Før barn til og med! Jeg har vært oppe sikkert 5 ganger i natt for å gå på do. Jeg skjønner faktisk ikke at det skal være mulig engang, den nødvendigheten..
Men sånn er det vel når man har en liten en som liker å vri på blæra [emoji106]

Føler meg foreløpig bedre i alle fall! Hjelper med søvn..!

Jeg har vært inne på tanken om å kjøpe potte for å ha på soverommet, eller eventuelt en sånn flaske som man får kjøpt på Nytt og Nyttig som jeg tror man kan bruke i sengen ^^
En siste utvei er jo kateter da. Det er også under vurdering. For det begynner å bli "litt" kjedelig å gå på do sååå ofte om natten!

Back
Topp