☆ Skravletråd Mai ☆

Er deilig[emoji1]
Idag derimot var det opp og hopp kl 0530![emoji31]
Det er tidlig..
Selv da L var liten, så NEKTET jeg å stå opp før tidligst 6. [emoji33] Tok heller henne med i sengen og sa det var natta enda [emoji23]

Men jeg hadde en veldig veldig lettvint unge. Spent på nestemann, som sikkert (bare for å gi meg en motvekt) blir et mareritt i forhold [emoji85]

Jeg har vært inne på tanken om å kjøpe potte for å ha på soverommet, eller eventuelt en sånn flaske som man får kjøpt på Nytt og Nyttig som jeg tror man kan bruke i sengen ^^
En siste utvei er jo kateter da. Det er også under vurdering. For det begynner å bli "litt" kjedelig å gå på do sååå ofte om natten!

Ta på bleier om natten? [emoji28]
Sånne flasker og potter er jo litt knotete i alle fall, for da må du uansett opp av sengen. Er jeg først oppe fra sengen, kan jeg like godt gå veien til doen. Så.. Bleier og/eller kateter...!

Var meningen vi skulle se det sammen, men.. Velger liksom alltid noe annet i stedet [emoji14]

Ser walking dead og z-nation sammen da. Og American horror story, men siste sesongen var ingen av oss så gira på..
De må jeg se alene. Mannen liker ikke de. Eller znation har jeg ikke hørt om en gang [emoji14]

Før barn til og med! Jeg har vært oppe sikkert 5 ganger i natt for å gå på do. Jeg skjønner faktisk ikke at det skal være mulig engang, den nødvendigheten..
Men sånn er det vel når man har en liten en som liker å vri på blæra [emoji106]

Føler meg foreløpig bedre i alle fall! Hjelper med søvn..!
Heldigvis. Søvn er god medisin :)
Haha dansing på blæra ja [emoji85]

De må jeg se alene. Mannen liker ikke de. Eller znation har jeg ikke hørt om en gang [emoji14]
Vel. Er zombier det og, så liker han ikke twd, vil han neppe se znation heller.. [emoji14]
Jeg er så glad i zombier, at jeg hopper jo opp og ned når det er kommet nye episoder og sånt [emoji23]
Samboer synes det er spennende å se på, men han kommer ikke helt på samme nivå som meg [emoji14]

Heldigvis. Søvn er god medisin :)
Haha dansing på blæra ja [emoji85]
Ja, det virker heldigvis veldig godt. Men merker godt at jeg ikke er kurert enda. Vurderer dog faktisk stå opp og lage meg frokost selv i dag! [emoji14]

Vel. Er zombier det og, så liker han ikke twd, vil han neppe se znation heller.. [emoji14]
Jeg er så glad i zombier, at jeg hopper jo opp og ned når det er kommet nye episoder og sånt [emoji23]
Samboer synes det er spennende å se på, men han kommer ikke helt på samme nivå som meg [emoji14]
Jeg syns de er råekle. Men gøy å se sånn sett [emoji23][emoji23] Men jeg kan fint få mareritt jeg [emoji85]

Jeg syns de er råekle. Men gøy å se sånn sett [emoji23][emoji23] Men jeg kan fint få mareritt jeg [emoji85]
Mareritt er det lenge siden jeg har hatt. Kan få innimellom, men ikke fordi jeg har sett noe skummelt.. Og.. Blir aldri REDD noe lenger. Synes nesten det er irriterende, for det var litt av sjarmen med å se skumle ting.

Men zombier digger jeg. Jeg romantiserer tanken på en apokalypse selv, fordi jeg liker faktumet at ting handler om -kun- overlevelse [emoji14]
Sure, kjipt å løpe for livet, men de stresser i alle fall ikke med å få økonomien til å gå opp eller tidsklemma [emoji28]

Det har der vært
For deg da?
Dagen var bra i går, men i natt og i dag har jeg litt tilbakefall etter en gråtetokt i går (er så sliten så tårene kommer lett). Håper det er forbigående :)

Ellers er det jo helt nydelig vær! Jeg blir helt tullete. Elsker det.

Back
Topp