Hehe. Ti tråder da?Jeg har jo over 1500 [emoji23] Jeg bare visste det ikke. Sorry Spyro [emoji171][emoji171]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Ti tråder da?Jeg har jo over 1500 [emoji23] Jeg bare visste det ikke. Sorry Spyro [emoji171][emoji171]
Jeg sjekker ikke så ofte status men jeg burde egentlig kunne klare. Jeg bare har ikke lagt ned særlig innsats i det, talt innlegg og holdt kontroll, jeg tenkte 1500 var for mye og 800 lett og ønsker egentlig den neutral-premien, men ser at 1500 kan være innenfor rekkevidde... Og veska er jo fin og evt en egnet gave til min veganske svigerinne. (dog. Er ikke egentlig alle syntetiske vesker veganske?)
Heia heia!Jaaa du klarer detMå sjekke meg selv jeg.
Jeg klarte ikke hinte samboer hit for å klippe tåneglene mine [emoji58]
Fikk tatt storetærne selv, resten GÅR IKKE!
Har også lyst på noe skikkelig.. Men bør kanskje sjekke at jeg enda har lyst på det om et år, først. Jeg er så skiftende i interessene mine [emoji85]Jeg har ikke testet noe mer avansert enn den fra jula. Ønsket meg noe mer. Skikkelig. Lage fundament og gulv og bygge skikkelig. Ser ikke for meg at det skal tas ned på høsten som trampolina.
Vel, siden jeg skulle se om 1500 var innenfor rekkevidde, så har jeg sjekket noen ganger for å få kontroll. Vet også at 100 innlegg dagen sjeldent er noe problem om jeg bare orker gå inn for det, så..
Hm, ikke satt meg så inn i dette med veganergreier [emoji28]
Ikke noe dyreprodukter, er vel det store utgangspunktet? Vet ikke om hun samtidig tar standpunkt i fairtrade og barnearbeid, sånn at man må ta hensyn til det og? (Ikke ment sarkastisk, selv om det sikkert kan tolkes den veien. Er bare om man som skikkelig veganer tar standpunkt i at ALLE skal ha det bra, om at DYRA skal ha det bra - eller om valget er tatt kun av helsemessige grunner..?)
... Kanskje jeg spekulerer litt for hardt [emoji85]
Men i så fall, så vet jeg ikke om alt syntetisk regnes som vegansk [emoji14]
Mangler bare et par i verstefall [emoji85]Hehe. Ti tråder da?
Tror det mer var at han ikke VILLE ta hintet, enn at han ikke skjønte det, gitt.Mannfolk tar ikke hint[emoji23]
Greit når de leker så godt sammen da.De klarer seg jo på et vis selv. Guttene er på loftet og merkes egentlig ikke om de er to eller tre så lenge det er strøm på tre kontrollere til wee'en ;-)
Jentene er for øyeblikket på altanen, og har med seg lillemor. Åpen dør og litt inn og ut, men jeg er ikke egentlig direkte involvert annet enn å slå ut alt vann hunden forsøker å drikke fra ting som er ute... Og mekle litt med yngstemor. Men snart er jentene lei og går opp/ned/ut og da er lillemor med meg igjen...
Men på 5 og litt tykkere garn eller dobbelt tråd burde jeg kunne strikket litt fortere ja... Mellomste elsker pannebånd.
God morgen jenter![]()
Helt sant. Vi får krysse fingre for vinnerlykkeHaha, må jo ha litt konkurranse da!
Men om sjansene dine blir type.. 1 av 15, så er jo ikke oddsene dårlig i forhold til.. Ja. Alt annet av konkurranser, der sjansen din er kanskje 1 av 1000, eller enda smalere [emoji14]
HeheHar også lyst på noe skikkelig.. Men bør kanskje sjekke at jeg enda har lyst på det om et år, først. Jeg er så skiftende i interessene mine [emoji85]
Men skikkelig høres bra ut!
Er nok det ja [emoji23] Hadde ikke trodd noe annet heller [emoji56]Hehe, det er vel flere for hver dag som evt kvalifiserer sånn på slutten..
Jeg overlever [emoji23][emoji23][emoji8]Jeg har jo over 1500 [emoji23] Jeg bare visste det ikke. Sorry Spyro [emoji171][emoji171]
Fullt hus gitt !Jupp, da er her seks unger. Og en hund. Og meg.
Bra det [emoji14] Får håpe du vinner et eller annet i allefall.Jeg overlever [emoji23][emoji23][emoji8]
Tok en kjapp titt på lista, og inntil 15 tenker jeg det kan bli sånn ca? Inkl da dagens 16. Plass men Tamara er jo ikke med i konk. Avhengig av om jeg og de under meg gidder ta den siste innsatsen. Noen lenger ned kan også ta sats, det er ikke umuligEr nok det ja [emoji23] Hadde ikke trodd noe annet heller [emoji56]
Jupp stemmer detNetthandelen?
God morgen.
Tror sannelig jeg må ringe legekontoret om et par timer jeg.
Fikk ny time hos legen, mens vi satt inne hos legen.
I dag vet jeg.
Klokka 11?
10?
Noe sånn....
Til jentungen så da har jeg det ikke i appen til legekontoret heller. For den er logisk nok bare for meg selv.