☆ Skravletråd Mai ☆

Får ikke noen til å passe vesla da?

Mamma gjør det sikkert, men det er liksom en time å kjøre til de HUN er også, og ikke i retning av cupen i særlig grad så det blir uendelig mye tid av en nydelig dag (DEN ENE NYDELUGE DAGEN) brukt i bil.... orker ikke

Lyst på ps3 [emoji85]
Mario er bra da. Jeg spiller det dog bare på gameboyen/nds lite.. [emoji14] ikke spesielt glad i de nyere versjonene av Mario..

Sims er periodegreie for meg. Blir lei innimellom, og så er lysten der igjen.
Wow har jeg faktisk aldri testet, men skjønner det er et spill man gjerne blir ganske hekta på om man først er i det..?
På en måte ja. Men klarte fint holde meg til å kun spille når mann var borte og barn sov/var ikke hjemme :)

Men venninna mi derimot kunne ikke være med på noe for hu måtte spille wow [emoji85] Hu klarte kutte det til slutt da

På en måte ja. Men klarte fint holde meg til å kun spille når mann var borte og barn sov/var ikke hjemme :)

Men venninna mi derimot kunne ikke være med på noe for hu måtte spille wow [emoji85] Hu klarte kutte det til slutt da

Blir mulig sånn. Jeg blir ganske hekta på spill generelt sett.. Skyrim spesielt. Mååå bare...
Men altså, klarer jo å holde det til kveldstid og sånt. Kommer meg jo på jobb om dagene likevel og slikt [emoji28] det bare fort ble sånn.. "oi, jeg skulle lagt meg for en time siden.."

Jeg klarte ikke hinte samboer hit for å klippe tåneglene mine [emoji58]
Fikk tatt storetærne selv, resten GÅR IKKE!

Blir mulig sånn. Jeg blir ganske hekta på spill generelt sett.. Skyrim spesielt. Mååå bare...
Men altså, klarer jo å holde det til kveldstid og sånt. Kommer meg jo på jobb om dagene likevel og slikt [emoji28] det bare fort ble sånn.. "oi, jeg skulle lagt meg for en time siden.."
Men sånn blir fort med film/serier også [emoji23][emoji23]

Få mannen din til å hente noe? [emoji56]
Skal ordne selv snart. Føler meg helt rar i kroppen. Flubber har drevet med noe rart i magen. Lurer på om han prøver kvele blæra, grave seg ut og samtidig sparke i tarmene. Er i alle fall sånn det føles. Ble også akutt helt rar i hodet, så.. Opp av badekaret (.. Begynte bli kaldt her likevel), og få seg MAT. Og drikke.

Skal ordne selv snart. Føler meg helt rar i kroppen. Flubber har drevet med noe rart i magen. Lurer på om han prøver kvele blæra, grave seg ut og samtidig sparke i tarmene. Er i alle fall sånn det føles. Ble også akutt helt rar i hodet, så.. Opp av badekaret (.. Begynte bli kaldt her likevel), og få seg MAT. Og drikke.
Uff da. Hørtes ikke så behagelig ut da. Hjelper nok med noe mat og drikke ja :)

Og når man endelig bestemmer seg for å legge seg etter den episoden. Avsluttes den med TO BE CONTINUED og dermed må man se en til [emoji23]
Ikke sant, det er veldig veldig typisk!! Du har gjort dette før hører jeg [emoji28]

Uff da. Hørtes ikke så behagelig ut da. Hjelper nok med noe mat og drikke ja :)
Nei, jeg.. Aner ikke helt hva det var nå.. Gravid-dårlig eller syk-dårlig.

Tja. Om jeg finner noe, ryktes vi var tom for brød og syltetøy.... [emoji14]

Nei, jeg.. Aner ikke helt hva det var nå.. Gravid-dårlig eller syk-dårlig.

Tja. Om jeg finner noe, ryktes vi var tom for brød og syltetøy.... [emoji14]
Jeg kunne ikke ligge i badekar som gravid. Ble skikkelig dårlig av varmen oppi der. [emoji85] Så fort jeg la meg oppi, var det rett ut for å henge over doen [emoji87]

Uff ja. Mannen skulle legge seg tidlig her en dag. 3 episoder ble det takket være to be continued [emoji14] Hahaha.
Wooops [emoji28]
Nesten litt dårlig gjort å gjøre sånn, når man har PLANLAGT å bare se en. De burde i alle fall ordnet det som dobbelepisode, sånn at du er advart når du starter...!

Jeg kunne ikke ligge i badekar som gravid. Ble skikkelig dårlig av varmen oppi der. [emoji85] Så fort jeg la meg oppi, var det rett ut for å henge over doen [emoji87]
Badekar har ikke vært noe problem her... Og spesielt varmt var det heller ikke.. Spesielt ikke mot slutten da jeg ble dårlig.. Men ble skikkelig elendig form.

Hjelper ikke at det lukter tusen ting samtidig her på kjøkkenet heller. Ikke langt unna å henge over doskåla..!

Back
Topp