☆ Skravletråd Mai ☆

Ta på bleier om natten? [emoji28]
Sånne flasker og potter er jo litt knotete i alle fall, for da må du uansett opp av sengen. Er jeg først oppe fra sengen, kan jeg like godt gå veien til doen. Så.. Bleier og/eller kateter...!

Humm. Da tror jeg at jeg går for kateter altså ^^

Hurra da blir det drivhus på mannen å så får han en treningsbukse og løpesko+ noen fine t-skjorter om jeg finner
Drivhus? Ååh, så lyst på selv. Hva går dere for?

Det var litt pest eller kolera for min del.. [emoji23]
Tror jeg heller tar de ekstra turene..!

Hehe ^^
Ryggen verker sånn for tiden at jeg holder på å bli tussete! Det er et tiltak å komme seg ut av senga, og så kommer trappa da! :eek:
Tror jeg trenger heis snart :hilarious:

Mareritt er det lenge siden jeg har hatt. Kan få innimellom, men ikke fordi jeg har sett noe skummelt.. Og.. Blir aldri REDD noe lenger. Synes nesten det er irriterende, for det var litt av sjarmen med å se skumle ting.

Men zombier digger jeg. Jeg romantiserer tanken på en apokalypse selv, fordi jeg liker faktumet at ting handler om -kun- overlevelse [emoji14]
Sure, kjipt å løpe for livet, men de stresser i alle fall ikke med å få økonomien til å gå opp eller tidsklemma [emoji28]
Hahaha du er rar [emoji23][emoji23]

Hehe ^^
Ryggen verker sånn for tiden at jeg holder på å bli tussete! Det er et tiltak å komme seg ut av senga, og så kommer trappa da! :eek:
Tror jeg trenger heis snart :hilarious:
Feltseng på badet kanskje?

Jeg vil ha! Det er bare litt spm om tiltak, og budsjett. Og valgets kval
Ikke sant..! Kunne gjerne hatt et sånt lite, relativt billig et. Bare.. Må være en god del større enn minidrivhuset jeg har i stua [emoji23]

Vi fikk den i går vi[emoji846] og sikkert i morgen når jeg må være inne hele dagen på kurs[emoji85] hvem legger kurs til fredag etter himmelspretten da???[emoji15]

Det er jo skandale![emoji15][emoji849]
Jeg er på jobb....[emoji13]

Ikke sant..! Kunne gjerne hatt et sånt lite, relativt billig et. Bare.. Må være en god del større enn minidrivhuset jeg har i stua [emoji23]
Jeg vil ikke ha et veldig billig et. Det er for værhardt her. Det må tåle en storm uten at jeg nå ha nytt for hvert gang...

Back
Topp