God morgen of Lige mådeGod morgen[emoji2] Stikker bare innom for å ønske dere en fin dag[emoji254]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen of Lige mådeGod morgen[emoji2] Stikker bare innom for å ønske dere en fin dag[emoji254]
Mai er generelt en travel mndMed full jobb, 3 unger, minst 3 forretningsreiser denne måneden, trening og mye som skjer i mai...
Tror ikke det vil gå gitt
Har skjedd her også detBle visst ivrig. Så dere prata så godt og tenkte at noen havna mellom innleggene mine. Den gang ei. Beklager så masse Tamara. Var ett uhell å få mer enn 5 på rad [emoji85]
Vil tro det ee mange syndere her ja [emoji23][emoji85]Har skjedd her også det![]()
Oh Yes HeheVil tro det ee mange syndere her ja [emoji23][emoji85]
Huff da :/ slitsomtGod morgen. Hodet dundrer. Tross for jeg har sovet godtMenmen. Får legge meg litt etter barn er gått til skolen
Sov du godt.God natt damer, nå må det bli natta og mørkt her[emoji85]
Ble det en god natt ?Tror jeg tar kvelden jeg og egentlig. Natta![]()
Helt greitJaMenmen.
Hatt en god natt?
Ut i dag på noe?Helt greit![]()
God morgen. Hodet dundrer. Tross for jeg har sovet godtMenmen. Får legge meg litt etter barn er gått til skolen
I dag er det jobb igjen. Langvakt fra 13.00 , møte først nemlig . Så kommer vaskehjelpen etterhvert . Ungene leveres til 10. Mulig jeg kjøper gaven til min svigerinne etterpå . Hmm men vanskelig blææUt i dag på noe?
Må holde meg våken i 30 min til. [emoji87][emoji85]
God morgebGod morgen[emoji2] Stikker bare innom for å ønske dere en fin dag[emoji254]
God bedrinhGod morgen. Hodet dundrer. Tross for jeg har sovet godtMenmen. Får legge meg litt etter barn er gått til skolen
Det blir nok koselig da [emoji8] Ett stk da å kjøre jaMornmorn! Uff, får håpe det hjelper. Har litt hodevondt selv... Vi skal gjøre oss klare og kjøre 2 timer for å besøke mormor i dag siden det ikke ble på søndag. Frøkna har onsdagsfritt i dag![]()
Hørtes ut som en dag med litt å gjøre ja. Vet du hva gave du skal kjøpe ?I dag er det jobb igjen. Langvakt fra 13.00 , møte først nemlig . Så kommer vaskehjelpen etterhvert . Ungene leveres til 10. Mulig jeg kjøper gaven til min svigerinne etterpå . Hmm men vanskelig blææ
Takk. God morgen til degGod bedrinh