Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var ikke upopulær på skolen med det hvertfall [emoji14] Haha Alle ville se de nyeste filmeneReine luksuslivet![]()
Huff, da kan jeg forstå det har vært slitsom ja.. Godt forhold den dag i dag?Heldigvis fordelt på to husholdninger, for jeg syns ærlig talt ikke det var så gøy å være eldst og kun ha brødre. Klart, var mye lek og sånn, men det jeg husker mest er dessverre krangling og bråk, og sliten mamma.
Det jeg har lest om det er at det går på "lukkinga" i kroppen, egentlig litt av samme som skjer når ryggraden lukkes og man evt kan få brokk. Når fosterets ansikt utvikles, kommer liksom kinnene og det fra siden og møtes på midten, og av og til lukkes det altså ikke ordentlig på midten. Og jeg vet ikke hvor mye det er forsket på eller om det bare var noe jeg har såvidt lest om, men at folsyre faktisk kan være med på å hindre spalter, fordi det fungerer likt der som med ryggmargsbrokk. Generelt bra for fosterutviklingen liksom.Er jo genetisk da, så jeg har jo større sjanse for å få barn med spalte, men siden begge mine var planlagte har jeg jo tatt folat i goood tid før jeg ble gravid, så det kan jo ha spilt inn. Sjansen er jo likevel bare noe sånt som 4 prosent tror jeg, når man selv har det.
Ja å bare være negativ hjelper ihvertfall ikke [emoji6]Mulig ikke. Menmen. Vi prøver gjøre det beste utav hva vi har da![]()
Usj ja. Sjelden de avslutter avsluttende så [emoji85]Hender man gjerne må gjøre det også, ja. Har hatt det som motargument til mannen noen ganger![]()
Natta ! [emoji87][emoji23][emoji23]Haha neei
Hun er vanligvis et sovetrollHåpe hun kan sove litt, lykke til hos ø. legen![]()
Gjør ikke det. Vi prøver å spare opp egenkapitalen nå daJa å bare være negativ hjelper ihvertfall ikke [emoji6]
Usj ja. Sjelden de avslutter avsluttende så [emoji85]
Huff, da kan jeg forstå det har vært slitsom ja.. Godt forhold den dag i dag?
Det er jo logisk da... Og legene er jo veldig nøye på hvor viktig det er med folat. Det er dog godt prosentandelen for å videreføre det ikke er så høy.
Jeg var ikke upopulær på skolen med det hvertfall [emoji14] Haha Alle ville se de nyeste filmene![]()
Jo. Noen få ganger [emoji14]Har jo hendt seg [emoji14] hvis de ikke vet om det blir fler sesonger for eksempel [emoji851]
Bare utvalgte som fikk se da [emoji23] Gadd ikke ha alle. Så var som regel kun 2 stk med meg [emoji38] Utnytta ikke det fullt jegNei det kan jeg tenke meg. [emoji4]
Bare utvalgte som fikk se da [emoji23] Gadd ikke ha alle. Så var som regel kun 2 stk med meg [emoji38] Utnytta ikke det fullt jeg
Var nok detHaha, kanskje like greit?![]()
Vet flere har det problemetJeg får ikke lastet opp bilder, noen med samme problem?
God natt og sov godt [emoji4]Natta. Episodene slutt. Så da legger jeg meg også. Ses i morgen [emoji1]