Ja. Har nok nærmere 1500 dvder i kjellern.... [emoji23][emoji85]
Oi shit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Har nok nærmere 1500 dvder i kjellern.... [emoji23][emoji85]
Kanskje like godt å gjøre det sånn ja [emoji6]Jeg ramla ut og dere har skravlet såppass at jeg ikke orker å bla [emoji14] Får gå gjennom varsler på pc etterpå.
Alle hatt en bra dag? Jeg begynner å smake maten min igjen. Hurra!![]()
Kult daStort sett ja
Det er du også så glad du heiv deg med inne her [emoji4]Hallveis til veske-trekninga snart.![]()
Må si jeg er glad jeg heiv meg inn her, dere er trivelige å skravle med.![]()
Terrassen vår er liiiten. Plass til en liten sittegruppe og en kulegrill.Å ja sånne ting ja.
Tja større terrasse trenger ikke ha så mye å si men dobbelgarasje burde absolutte øke verdien dag [emoji4]
Kose dereMannen våkna. Så en episode med XFiles her da![]()
Ja mye skravling. Hihi . Fin dag herJeg ramla ut og dere har skravlet såppass at jeg ikke orker å bla [emoji14] Får gå gjennom varsler på pc etterpå.
Alle hatt en bra dag? Jeg begynner å smake maten min igjen. Hurra!![]()
Oj! Så mange søskenDet må være moro
Så godt at du ikke hadde større spalte. Vet de hva det kommer av?
Mamma eide en videosjappe i barndomstiden min. Fikk mye derifra [emoji14]Oi shit.Er ikke i nærheten
![]()
Godt jobba . Sove hodtI seng, 95 innlegg igjen
Sove godtGod kvelds gitt . Funnet senga nå
Takktakk. Dumme episoden sa - to be continued.Kose dere
Virkelig ikke, heldigvis var det noen nye som så de følte seg godt tatt i mot også
Det er du også så glad du heiv deg med inne her [emoji4]
Her er alle velkommenMan blir jo litt nervøs for å bare bølle seg inn, men dere er jo veldig inkluderende![]()
Takktakk. Dumme episoden sa - to be continued.
Så måtte ta en til [emoji23][emoji23]
Godt jobbet! [emoji4]Jeg er over 1600 innlegg gitt [emoji56][emoji56][emoji56][emoji56]
Natti nattNei, da går jeg i dusjen og så prøve å sove litt (dersom det går)