Ikke annet enn å kjøpt skoHva er det dere har funnet på nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke annet enn å kjøpt skoHva er det dere har funnet på nå?
Egentlig sov jeg godt i natt, men jeg er trøtt og lurer på å legge meg
Åh, da er det sikkert stas å få småsøskenHun er 8.Ja, håper det gir seg snart. Har liksom falt litt ut av det med syke barn, går lenge mellom hver gang vesla er syk nå, men med nytt barn blir det vel mange sykedager i løpet av de neste par-fire årene.
Hvilken operasjon hadde hun?
Jeg ble også operert da jeg var 3 mnd faktisk, nøyaktig 3 mnd. Lukket hareskåret den dagen.![]()
Uff, alt under 7 er uakseptabelt! Så glad lille er en flink nattbaby, takler sykt dårlig å være søvnløsBurde også ha vært i seng.
Var oppe kl halv 6 i morges etter under 5 timer med søvn
Vi gjorde aldri slik vi. Vi 4 søsken som små elska å sove. [emoji14] La oss frivillig før vi måtte og alt vi [emoji23]Husker vi pleide å styre mye da vi skulle legge oss. Kan se for meg mamma komme opp trappa og kjefte om at klokka var ti og vi måtte se til å roe oss. Sjelden vi la oss uten å stå opp igjen liksom. Vesla pleier vanligvis ikke å gjøre sånn da. Har bestandig lagt seg så fint, og siste året begynt å lytte til lydbøker og lese og sånt, litt uskyldig, men av og til litt sent våken da.
Jeg også dessverreSå gøy.
Elsker sko![]()
Gå å sov littHjelper godt på med søvn
![]()
Shoppe på nett... Og når man går hjemme i tillegg. Ja, det er farlig...Hva er det dere har funnet på nå?
Begynte fra scratch. Kommet til sesong 2 [emoji14] Er helt greit. Spesialeffektene blir vel bedre for hver sesong hahaha. 1994 vettu [emoji170]
Det er ikke så mye neiEr ikke sikker på om jeg får spesielt mye mer i natt.
Sliter periodevis med dårlig søvn og er inne i en ganske dårlig periode
Ligger på en 4-5 timers søvn om natten fortiden
Generelt noe man burde være flinkere til.Vanligvis er jeg god på å legge meg tidlig, når jeg jobber og må tidlig opp og sånn. Men nå i perm vet jeg jo at kaanskje får jeg lillebror til å sove mer om vi pupper i senga, eller jeg kan få pappaen til å ta ham litt om morgenen hvis han har vært en del urolig, og så er det såå godt med de dyrebare fritimene om kvelden, så jeg er fæl til å drøye i disse dager.
![]()
Joda, mannen skal også bidra, men han har en del annet også. For det første jobber han. For det andre en del som skjer på kveldSer ikke ut her heller..
Får du noe hjelp da?
min blir ikke surHar gjort det slik mer enn én gang ja, men må ligge så vondt da, og han blir så sur.![]()
NattaAvlutter nå
Blir vel mindre synlige etterhvert kanskjeMen litt arr blir det jo gjerne i løpet av et liv.
Har serien på dvd [emoji23][emoji23][emoji23] Elsk [emoji170]Gøy med sånt gammeltJeg så buffy for noen år siden da vi først skaffet oss netflix, hadde ikke sett det før heller. Morsomt
![]()
Åh, da er det sikkert stas å få småsøskenHusker jeg elsket det, er 7.5 år mellom meg og lillesøster. Her har det begynt å balle på seg ettersom vi ammer mindre. Vi trodde hun hadde godt immunforsvar, men hun tar til seg veldig mye stakkars. Hun ble operert for lyskebrokk. Det gikk i klem stakars. Også var hun så lita og skjør med sine 3900gram så det synes jeg var skummelt. Men det gikk jo bra
Kan tenkte meg dine foreldre hadde nerver da. Jeg vet ikke så mye om hareskår, men er det slik at ganen også er spaltet?
Det var de som kom inn p kastet ut eder og galle i første innlegg om hvor lite inkluderende vi var