☆ Skravletråd Mai ☆

Vår også. Kunne fint gjemme bøkene til eldste under både seng og puter. Og hu laga på mat og slikt på kjøkkenet [emoji13] Dritgøy haha

Husker vi pleide å styre mye da vi skulle legge oss. Kan se for meg mamma komme opp trappa og kjefte om at klokka var ti og vi måtte se til å roe oss. Sjelden vi la oss uten å stå opp igjen liksom. Vesla pleier vanligvis ikke å gjøre sånn da. Har bestandig lagt seg så fint, og siste året begynt å lytte til lydbøker og lese og sånt, litt uskyldig, men av og til litt sent våken da.

Uff ja. Søvn hjelper godt da [emoji170]
Er ikke sikker på om jeg får spesielt mye mer i natt.
Sliter periodevis med dårlig søvn og er inne i en ganske dårlig periode :(
Ligger på en 4-5 timers søvn om natten fortiden

Vel, hun klødde seg jo lite, men de betente som ble store og gule og ille satte igjen noen arr. Hun har et i ansiktet, et på hver fot og et på magen sånn som jeg kommer på. Og et på låret forresten.

Blir vel mindre synlige etterhvert kanskje :) Men litt arr blir det jo gjerne i løpet av et liv.

Nesten rundet 4 mnd. Er bare glad det ikke er verre. Storesøster var hele 10 mnd før hun hadde sin første sykdom. Men så var det vel hun som smittet lille, sikkert. Hun hadde samme symptomer på torsdag og fredag. :p
Åh, stakars lille. Ja, man får være glad så lenge det er mildt og moderat. Mi var ikke særlig syk i starten, men måtte opereres da hun var 3 måneder, og sånt er ikke moro. Men hvor gammel er storesøster? Får håpe lille kommer seg raskt, og at det blir lenge til nestegang!

Vi liker å se nye folk u tråden å da må vi ta godt i mot de :)

Og enda var det kritikk for at folk følte seg holdt utenfor, husker jeg. :o Må da være at de ikke bare deltok selv, da?

Et hus som ikke ser ut
En svigermor som kommer om under ei uke
Invitert til middag her for mine foreldre og bror med familie 17. Mai

Jeg må rett og slett få tatt huset denne uka.
Ser ikke ut her heller..

Får du noe hjelp da?

Åh, stakars lille. Ja, man får være glad så lenge det er mildt og moderat. Mi var ikke særlig syk i starten, men måtte opereres da hun var 3 måneder, og sånt er ikke moro. Men hvor gammel er storesøster? Får håpe lille kommer seg raskt, og at det blir lenge til nestegang!

Hun er 8. :) Ja, håper det gir seg snart. Har liksom falt litt ut av det med syke barn, går lenge mellom hver gang vesla er syk nå, men med nytt barn blir det vel mange sykedager i løpet av de neste par-fire årene.
Hvilken operasjon hadde hun?

Jeg ble også operert da jeg var 3 mnd faktisk, nøyaktig 3 mnd. Lukket hareskåret den dagen. :p

Back
Topp