Nå smaker jeg litt av maten igjen, så da er det håp om at det snur. Hurra!Oh no[emoji12] god bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå smaker jeg litt av maten igjen, så da er det håp om at det snur. Hurra!Oh no[emoji12] god bedring!
Tviler jeg påDet klarer du fint i morgen
Vår også. Kunne fint gjemme bøkene til eldste under både seng og puter. Og hu laga på mat og slikt på kjøkkenet [emoji13] Dritgøy haha
Ja, den tråden her er evig. Bare det å gå igjennom varsler er jo en jobb i seg selvDen evige tråden[emoji23]
Er ikke sikker på om jeg får spesielt mye mer i natt.Uff ja. Søvn hjelper godt da [emoji170]
Vi liker å se nye folk u tråden å da må vi ta godt i mot deMan blir jo litt nervøs for å bare bølle seg inn, men dere er jo veldig inkluderende![]()
Mange planer?Tviler jeg på
Vel, hun klødde seg jo lite, men de betente som ble store og gule og ille satte igjen noen arr. Hun har et i ansiktet, et på hver fot og et på magen sånn som jeg kommer på. Og et på låret forresten.
Mannen er en levende varmeflaske for kalde tær...
Åh, stakars lille. Ja, man får være glad så lenge det er mildt og moderat. Mi var ikke særlig syk i starten, men måtte opereres da hun var 3 måneder, og sånt er ikke moro. Men hvor gammel er storesøster? Får håpe lille kommer seg raskt, og at det blir lenge til nestegang!Nesten rundet 4 mnd. Er bare glad det ikke er verre. Storesøster var hele 10 mnd før hun hadde sin første sykdom. Men så var det vel hun som smittet lille, sikkert. Hun hadde samme symptomer på torsdag og fredag.![]()
Vi liker å se nye folk u tråden å da må vi ta godt i mot de![]()
Jupp det meste av dagenMange planer?
Ser ikke ut her heller..Et hus som ikke ser ut
En svigermor som kommer om under ei uke
Invitert til middag her for mine foreldre og bror med familie 17. Mai
Jeg må rett og slett få tatt huset denne uka.
Det var de som kom inn p kastet ut eder og galle i første innlegg om hvor lite inkluderende vi varOg enda var det kritikk for at folk følte seg holdt utenfor, husker jeg.Må da være at de ikke bare deltok selv, da?
Vel, du har ganske lang tid på deg så ingen fare, du vil nok klare det i god tidJupp det meste av dagen
Åh, stakars lille. Ja, man får være glad så lenge det er mildt og moderat. Mi var ikke særlig syk i starten, men måtte opereres da hun var 3 måneder, og sånt er ikke moro. Men hvor gammel er storesøster? Får håpe lille kommer seg raskt, og at det blir lenge til nestegang!
Ja er for impulsiv..He he farlig det
Satser på detVel, du har ganske lang tid på deg så ingen fare, du vil nok klare det i god tid![]()
Jeg ogspJa er for impulsiv..
Hva er det dere har funnet på nå?Jeg ogsp