☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg ramla ut og dere har skravlet såppass at jeg ikke orker å bla [emoji14] Får gå gjennom varsler på pc etterpå.

Alle hatt en bra dag? Jeg begynner å smake maten min igjen. Hurra! :D
Kanskje like godt å gjøre det sånn ja [emoji6]

Har hatt en ganske fin dag men kaotisk alene med to barn [emoji6]

Å ja sånne ting ja.

Tja større terrasse trenger ikke ha så mye å si men dobbelgarasje burde absolutte øke verdien dag [emoji4]
Terrassen vår er liiiten. Plass til en liten sittegruppe og en kulegrill.

Joda. Får se hva som skjer fremover. Trenger og vil ha større og nyere :)

Oj! Så mange søsken :D Det må være moro :p Så godt at du ikke hadde større spalte. Vet de hva det kommer av?

Heldigvis fordelt på to husholdninger, for jeg syns ærlig talt ikke det var så gøy å være eldst og kun ha brødre. Klart, var mye lek og sånn, men det jeg husker mest er dessverre krangling og bråk, og sliten mamma.

Det jeg har lest om det er at det går på "lukkinga" i kroppen, egentlig litt av samme som skjer når ryggraden lukkes og man evt kan få brokk. Når fosterets ansikt utvikles, kommer liksom kinnene og det fra siden og møtes på midten, og av og til lukkes det altså ikke ordentlig på midten. Og jeg vet ikke hvor mye det er forsket på eller om det bare var noe jeg har såvidt lest om, men at folsyre faktisk kan være med på å hindre spalter, fordi det fungerer likt der som med ryggmargsbrokk. Generelt bra for fosterutviklingen liksom. :) Er jo genetisk da, så jeg har jo større sjanse for å få barn med spalte, men siden begge mine var planlagte har jeg jo tatt folat i goood tid før jeg ble gravid, så det kan jo ha spilt inn. Sjansen er jo likevel bare noe sånt som 4 prosent tror jeg, når man selv har det.

Virkelig ikke, heldigvis var det noen nye som så de følte seg godt tatt i mot også

Ja husker det. Går vel litt på hva man gjør det til selv. Kan virke som om det bare var noen som følte seg utenfor og var sjalu. Slik hører man jo litt på skolene også, at enkelte føler seg utenfor bare fordi andre er gode venner med hverandre.

Takktakk. Dumme episoden sa - to be continued.

Så måtte ta en til [emoji23][emoji23]

Haha, det ER regelen, vettu. :D

Når mannen og jeg ser serie, pusher han bestandig for en til, spesielt om det bare er en igjen av sesongen eller det var ekstra spennende på slutten. Så sier han at han kan ta ungen om morgenen, eller prøver å overtale meg på annet vis. :p (for eksempel at han kan tegne på meg etterpå, haha)

Back
Topp