☆ Skravletråd Mai ☆

Haha, det ER regelen, vettu. :D

Når mannen og jeg ser serie, pusher han bestandig for en til, spesielt om det bare er en igjen av sesongen eller det var ekstra spennende på slutten. Så sier han at han kan ta ungen om morgenen, eller prøver å overtale meg på annet vis. [emoji14] (for eksempel at han kan tegne på meg etterpå, haha)
Hahaha ikke sant [emoji23][emoji23][emoji23] Men som regel kan man ikke ta den siste i en sesong uten å gå på neste av ny sesong da. Det funker ikke [emoji23]

Terrassen vår er liiiten. Plass til en liten sittegruppe og en kulegrill.

Joda. Får se hva som skjer fremover. Trenger og vil ha større og nyere :)
Tja greit å ha litt str men om det øker verdien så mye er en annen sak da [emoji6]

Kanskje like godt å gjøre det sånn ja [emoji6]

Har hatt en ganske fin dag men kaotisk alene med to barn [emoji6]
Jaa, gikk igjennom noe, men ga meg etter litt :P

Det forstår jeg godt! Jeg synes det kan være tøft med 1 jeg :P

Ja mye skravling. Hihi . Fin dag her
Sååå bra :D Jeg sitter å biter negler, for onsdag er det øyelege. Jeg går inn i sånn ventemodus fordi jeg er spent :P Men en dag med lillemor imorgen først, men sambo er på jobb. Håper hun sover litt lengre enn til 5 imorgen :P

Sååå bra :D Jeg sitter å biter negler, for onsdag er det øyelege. Jeg går inn i sånn ventemodus fordi jeg er spent :p Men en dag med lillemor imorgen først, men sambo er på jobb. Håper hun sover litt lengre enn til 5 imorgen :p
Håpe hun kan sove litt, lykke til hos ø. legen :)

Hahaha ikke sant [emoji23][emoji23][emoji23] Men som regel kan man ikke ta den siste i en sesong uten å gå på neste av ny sesong da. Det funker ikke [emoji23]

Hender man gjerne må gjøre det også, ja. Har hatt det som motargument til mannen noen ganger :p

Back
Topp