Mamma eide en videosjappe i barndomstiden min. Fikk mye derifra [emoji14]
Må ha vært kult da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma eide en videosjappe i barndomstiden min. Fikk mye derifra [emoji14]
Sant detSånn det skal være![]()
spve godtNatta for meg også![]()
God natt og sov godt [emoji4]God kvelds gitt . Funnet senga nå
Jo takkSove godt![]()
Takk for detGod natt og sov godt [emoji4]
Hahaha ikke sant [emoji23][emoji23][emoji23] Men som regel kan man ikke ta den siste i en sesong uten å gå på neste av ny sesong da. Det funker ikke [emoji23]Haha, det ER regelen, vettu.![]()
Når mannen og jeg ser serie, pusher han bestandig for en til, spesielt om det bare er en igjen av sesongen eller det var ekstra spennende på slutten. Så sier han at han kan ta ungen om morgenen, eller prøver å overtale meg på annet vis. [emoji14] (for eksempel at han kan tegne på meg etterpå, haha)
Tja greit å ha litt str men om det øker verdien så mye er en annen sak da [emoji6]Terrassen vår er liiiten. Plass til en liten sittegruppe og en kulegrill.
Joda. Får se hva som skjer fremover. Trenger og vil ha større og nyere![]()
Jaa, gikk igjennom noe, men ga meg etter littKanskje like godt å gjøre det sånn ja [emoji6]
Har hatt en ganske fin dag men kaotisk alene med to barn [emoji6]
Åja. Vi fikk effekter og se filmer mens de enda gikk på kino helst. For p se om de var gode og verdt å ta innMå ha vært kult da![]()
Sååå braJa mye skravling. Hihi . Fin dag her
Får ikke sove mens du taster da [emoji14]Jo takk
Håpe hun kan sove litt, lykke til hos ø. legenSååå braJeg sitter å biter negler, for onsdag er det øyelege. Jeg går inn i sånn ventemodus fordi jeg er spent
Men en dag med lillemor imorgen først, men sambo er på jobb. Håper hun sover litt lengre enn til 5 imorgen
![]()
Mulig ikke. Menmen. Vi prøver gjøre det beste utav hva vi har daTja greit å ha litt str men om det øker verdien så mye er en annen sak da [emoji6]
Åja. Vi fikk effekter og se filmer mens de enda gikk på kino helst. For p se om de var gode og verdt å ta inn![]()
Haha neeiFår ikke sove mens du taster da [emoji14]
Men det er ikke så rart
Det kan det jo også være til tider [emoji4]Jaa, gikk igjennom noe, men ga meg etter litt [emoji14]
Det forstår jeg godt! Jeg synes det kan være tøft med 1 jeg![]()
Hahaha ikke sant [emoji23][emoji23][emoji23] Men som regel kan man ikke ta den siste i en sesong uten å gå på neste av ny sesong da. Det funker ikke [emoji23]