Har serien på dvd [emoji23][emoji23][emoji23] Elsk [emoji170]
Liker å ha på dvd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har serien på dvd [emoji23][emoji23][emoji23] Elsk [emoji170]
Jeg skjønner. Du får ta deg noen pust i bakken når det lar seg gjøre. Jeg blir sliten jeg når det er så mye som skjer på en gang.Joda, mannen skal også bidra, men han har en del annet også. For det første jobber han. For det andre en del som skjer på kveld
Tror den er snart over.Det er ikke så mye neiFår håpe perioden snart er over da. Gå tilbake til godt søvnmønster
Vi gjorde aldri slik vi. Vi 4 søsken som små elska å sove. [emoji14] La oss frivillig før vi måtte og alt vi [emoji23]
Enig idetHelt merkelig, syns nå jeg.![]()
Enig idet
Å skapte kjipe dager fort oss faste
Natta og sove godtNei, da går jeg i dusjen og så prøve å sove litt (dersom det går)
Ja. Har nok nærmere 1500 dvder i kjellern.... [emoji23][emoji85]Liker å ha på dvd!Netflix og sånt er fint for å utforske og kjede-titting og sånt, og for å se serier uten å måtte lete i hylla etter neste sesong og sånt, men er en egen sjarm å ha filmer og favorittserier på dvd. Fint når nettet plutselig er borte også, skjer stadig her.
Oj! Så mange søskenJeg fikk søsken da jeg var 3, 5, 7, 9, 12 og 19.Men første lillesøster kom da jeg var 9, DET var gøy!
Uff da, ja bra det gikk bra. Man kan ha bare spaltet leppe, åpen leppe og gane, dobbelsidig eller enkeltsidig, og i noen tilfeller kan man kan åpen gane men lukket leppe. Slikt er vel mer sjeldent. Jeg hadde bare en "halv" spalte i leppa egentlig, var ikke åpent til nesa engang. Så den ble lukket da, og så hadde jeg et hakk i beinet som de fylte med beintransplantasjon da jeg gikk i femte. Så jeg er veldig heldig, folk er ofte ikke klar over at jeg har spalte før jeg evt nevner noe om det, mange sier de har trodd det var av noe annet jeg hadde arr. Broren min har også spalte, og han var åpen fra leppa og helt opp i nesen og i ganen. Mer omfattende å få fikset.
Virkelig ikke, heldigvis var det noen nye som så de følte seg godt tatt i mot ogsåKlart det, når man føler man blir anklaget for å mobbe eller utestenge så er jo ikke det noe gøy.
Uff hørtes ikke godt ut altså.Tror den er snart over.
Jeg begynner å bli ekstremt sliten nå.
Har holdt på i snart 2 uker.
Pleier å ende med at til slutt blir jeg rett og slett for sliten, og så går det over
Ja. Videregående la jeg meg før 2100 og opp 0800 [emoji23][emoji7]Haha, dere var jo sikkert uthvilke om morgenen også, dere. [emoji14] Lol![]()
Håper du får sove godt [emoji8]Nei, da går jeg i dusjen og så prøve å sove litt (dersom det går)
Sove godt ! [emoji1]Natta for meg også![]()
Å ja sånne ting ja.Må skifte tak og alt slags greier. Men utv er også med dobbelgarasje og større terasse da [emoji14] Hihi
Kjelleren er grov. Og det var prisen for å lage det til leilighet. Men blir nok en del billigere. For leilighetsplaner er borte.
Men banken vil vi skal kun fikse innsiden. For utsiden hjelper ikke verdien visstnok. Selv om en skulle tro det hjalp på liksom [emoji13]
Takk [emoji173]️ syns selvsagt det jeg også [emoji3]Du har nydelige barn altså[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Godt det da [emoji4]Det går brabegynt å roe seg litt i heimen nå
Hvordan går det med deg da ?