☆ Skravletråd Mai ☆

Haha, så bra! Husker jeg mistet smakssansen en gang som barn, satt i bursdagen til lillebroren min og spiste sjokoladekake, kunne like gjerne vært papp.

Helt ok dag her, sliten nå. Sofatid <3
Haha, det er jo helt forferdelig! Mister all glede av mat og drikke :P

Deilig med litt sofatid da. Vært en hektisk dag?

Jeg satt ved senga lenge. Hvor hu så meg og ikke kunne tulle heller. Siden jeg var på rommet.
Etterhvert flytta jeg med til døra.
Så til mitt soverom som er veggivegg. For da kunne jeg snakke til hu med en gang jeg hørte hu begynte å tulle.

Begynte også å legge hu senere. Hu er bmenneske. Kan ikke tvinge hu i seng så grusomt tidlig.

Enkelte ganger har vi kun hatt senga hennes på rommet hennes. Alt av leker ute av rommet. For da måtte hu også fokusere på å sove.

Har prøvd belønningssystem også. Men det funka dårlig [emoji14]

Det har tatt sikkert 2 år med grining for oss alle. Men hovedsaklig legger hu seg fint alene oppe nå. Skal være overtrøtt og fylt opp med sukker om det er ett problem nå.

Pluss hu liker å ha leker på rommet. Vi aksepterer litt tull. Men som regel sovner hu innen 30 min.

Så lenge man finner noe som funker, så :)
Vesla får lov til å styre litt, men da jeg var inne hos henne nå var det ikke bare lydbok og en bamse i senga liksom, hun hadde på seg revehale og viftet med flagg og var ute av senga og greier. Da måtte mor bli streng :p

Haha, det er jo helt forferdelig! Mister all glede av mat og drikke :p

Deilig med litt sofatid da. Vært en hektisk dag?

Ikke egentlig, men gått mye tur, og så har ikke lille sovet utenom det, så det er først nå jeg har noe nedetid i dag. :)

Så lenge man finner noe som funker, så :)
Vesla får lov til å styre litt, men da jeg var inne hos henne nå var det ikke bare lydbok og en bamse i senga liksom, hun hadde på seg revehale og viftet med flagg og var ute av senga og greier. Da måtte mor bli streng :p
Vår også. Kunne fint gjemme bøkene til eldste under både seng og puter. Og hu laga på mat og slikt på kjøkkenet [emoji13] Dritgøy haha

Back
Topp