☆ Skravletråd Mai ☆

Jo. Men vi har hus fra 1950 nå. Guri så dyrt det blir å fikse opp alt. Bare utvendig kom på rundt 1.5 mill.

Kjelleren på 1.5 mill.

Da mangler vi fremdeles hovedetasjen og loftet.... [emoji85][emoji85][emoji85]
Hvor mye er galt hos dere da [emoji54]

Det tror jeg ikke. Helvetesild er samme virus som vannkopper men kommer av at noe som ligger i kroppen etter at man har hatt vannkopper uheldigvis aktiveres.

I helles tilfelle er det det at hun var så ung at hun ikke hadde immunforsvar, de har ikke det til de er 3 mnd ca sa overlegen på sykehuset, de regnes i praksis som uten immunforsvar da, og derfor måtte hun behandles med antibiotika. Men uten immunforsvar så kunne heller ikke immunforsvaret lære seg at dette har vi hatt...

Vurderer ikke å vaksinere senere da? For det finnes vel? :)

Hvor mye er galt hos dere da [emoji54]
Må skifte tak og alt slags greier. Men utv er også med dobbelgarasje og større terasse da [emoji14] Hihi

Kjelleren er grov. Og det var prisen for å lage det til leilighet. Men blir nok en del billigere. For leilighetsplaner er borte.

Men banken vil vi skal kun fikse innsiden. For utsiden hjelper ikke verdien visstnok. Selv om en skulle tro det hjalp på liksom [emoji13]

Mye samme smak hører jeg :D Mye jeg kunne tenkt meg. Ikke alltid det passer med lommeboka men [emoji14]

Nei sant. Blir til at jeg har mye pocket, engelsk pocket er jo ofte rimelig på cdon. :)
Må forresten ha mer bokhylle også, min er jo full!

Back
Topp