Hvor mye er galt hos dere da [emoji54]Jo. Men vi har hus fra 1950 nå. Guri så dyrt det blir å fikse opp alt. Bare utvendig kom på rundt 1.5 mill.
Kjelleren på 1.5 mill.
Da mangler vi fremdeles hovedetasjen og loftet.... [emoji85][emoji85][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye er galt hos dere da [emoji54]Jo. Men vi har hus fra 1950 nå. Guri så dyrt det blir å fikse opp alt. Bare utvendig kom på rundt 1.5 mill.
Kjelleren på 1.5 mill.
Da mangler vi fremdeles hovedetasjen og loftet.... [emoji85][emoji85][emoji85]
Burde klare detJa det er jo under ti innlegg om dagen [emoji54]
Litt å velge i daHar vel 6-7 par nå
Spørs vel hvor de er [emoji14] Og om wifi er inkl [emoji23][emoji23]Opplever at mange skravler selv om de har ferie![emoji1][emoji1]
Det har jegLitt å velge i da
GoodyPå plass allerede[emoji1]
Gøy detDet har jeg
Det tror jeg ikke. Helvetesild er samme virus som vannkopper men kommer av at noe som ligger i kroppen etter at man har hatt vannkopper uheldigvis aktiveres.
I helles tilfelle er det det at hun var så ung at hun ikke hadde immunforsvar, de har ikke det til de er 3 mnd ca sa overlegen på sykehuset, de regnes i praksis som uten immunforsvar da, og derfor måtte hun behandles med antibiotika. Men uten immunforsvar så kunne heller ikke immunforsvaret lære seg at dette har vi hatt...
Da gidder jeg ikke holde følge med deg hører jeg hahaha [emoji23][emoji23]
Gleder meg til vi kommer dit også[emoji4] og de illustrerte må det jo være enda bedre[emoji4]
God kveld jenter![]()
Må skifte tak og alt slags greier. Men utv er også med dobbelgarasje og større terasse da [emoji14] HihiHvor mye er galt hos dere da [emoji54]
Ja den og den som ligger på storyen syns jeg er så herlige [emoji173]️
Ja. Er ikke så mye barn i nabolaget her. Kjedelig det også
Mye samme smak hører jegMye jeg kunne tenkt meg. Ikke alltid det passer med lommeboka men [emoji14]
Veldig [emoji85]Haha, nei det hadde blitt vanskelig[emoji23]
Joda , vil vel si det. Men det er jo ting ...
Må ha litt å velge iGøy det
God kveld hope
Noe drit detGjett om....her er det ingen![emoji13]