150 innlegg til 1500
Du er i farta snuppa[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
150 innlegg til 1500
Ikke hos dere heller nei [emoji14]
Klarer det vel innen noen dagerIkke mye det gitt![]()
Hihi, har gledet meg i årevis til å lese HP til jentungen.Når vi leser nå, pleier vi å referere til Lego-spillene, så kan hun koble mer på til hva som skjer og se det for seg og henge med på historien.
For spillene har vi spilt mye.
![]()
Mye samme smak hører jegHunger games lånte jeg til stemoren min fordi hun hadde lyst til å prøve seg på å lese engelsk.Fant ut det var så fengende at man fort glemte at man leser engelsk. Hun er også HP-fan, forresten.
Har ikke lest eragon da.
Kom på her om dagen at jeg må ønske meg Southern Vampire Mysteries-serien. Og jeg vil også lese Vampire diaries, bare for å prøve.![]()
Rart med det.
Hører mi er enda oppe og stuller med noe. Må vel karre meg opp og få henne til sengs igjen, men var så godt i sofaen når minste endelig sov.
Så utrolig typisk [emoji87]Får ikke, vil ikke, kan ikke sove må vite.
Og kommer til å være umulig å dra ut av senga i morgen...
Helt nytt er dyrt [emoji13]Nei. Det er bomkjøp det.
Vi sier at skal vi selge og kjøpe nytt nå blir det siste gang. Vi vil ha helt nytt da. Har en uhandy mann [emoji87]
Hurra. Da kan du ha beina høyt i sofaenJepp, nå tror jeg vi er i mål med alle[emoji12]
Hahaha. Skal prøve å ha det i bakhodet. En advarsel på toppen av innlegget [emoji28]
Da gidder jeg ikke holde følge med deg hører jeg hahaha [emoji23][emoji23]Nei, ellers får ikke jeg sove på flere uker![emoji23]
Ja den og den som ligger på storyen syns jeg er så herlige [emoji173]️Så den!![emoji7][emoji7][emoji7] smelt!
Det kan jeg tenke meg[emoji4] men nå må han jo få den hjelpen han trenger, og ting blir litt lettere for han.
Er vel det jaDu er i farta snuppa[emoji1]
ja det er lurt det i grunnDa hadde jeg tatt de andre. Foretrekker goretex om de skal brukes på turer og fjell![]()
I løpet av mnd jaDet klarer du lett [emoji4]
Ja. Er ikke så mye barn i nabolaget her. Kjedelig det ogsåDet er jo supert[emoji1]
Huff ja altfor tidlig å gå barbent [emoji54]Burde det, men gadd ikke gå og hente, er jo barbent og det er sånn teoretisk sett nesten vår... vel, vått gress er KALDT i dag
Nei. Er vel juli det er roligst![]()