☆ Skravletråd Mai ☆

Hihi, har gledet meg i årevis til å lese HP til jentungen. :p Når vi leser nå, pleier vi å referere til Lego-spillene, så kan hun koble mer på til hva som skjer og se det for seg og henge med på historien. :) For spillene har vi spilt mye. :)

Gleder meg til vi kommer dit også[emoji4] og de illustrerte må det jo være enda bedre[emoji4]

Hunger games lånte jeg til stemoren min fordi hun hadde lyst til å prøve seg på å lese engelsk. :D Fant ut det var så fengende at man fort glemte at man leser engelsk. Hun er også HP-fan, forresten. :) Har ikke lest eragon da.
Kom på her om dagen at jeg må ønske meg Southern Vampire Mysteries-serien. Og jeg vil også lese Vampire diaries, bare for å prøve. :p
Mye samme smak hører jeg :D Mye jeg kunne tenkt meg. Ikke alltid det passer med lommeboka men [emoji14]

Rart med det.
Hører mi er enda oppe og stuller med noe. Må vel karre meg opp og få henne til sengs igjen, men var så godt i sofaen når minste endelig sov.

Hun orket ikke stå opp i dag. For hun var så trøtt. Og det gjentar seg nok.

Nei. Det er bomkjøp det.

Vi sier at skal vi selge og kjøpe nytt nå blir det siste gang. Vi vil ha helt nytt da. Har en uhandy mann [emoji87]
Helt nytt er dyrt [emoji13]
Kan få eldre hus og renovere dem [emoji4]

Back
Topp